2011. augusztus 27., szombat

Hírek

Sziasztok!

Lenne számotokra néhány közlendőm! (Nahát, ki gondolta volna? ;))
A blog elérkezett az első fordulóponthoz. Ne féljetek, nem zárom be a blogot, de ma egész nap szörnyű hangulatom volt. Sőt, tegnap is. Annyira, hogy elkezdtem gondolkodni azon, hogy végül is mire jó a blog? Csak a nyűg van vele, állandóan írni kell, gépelni, micsoda hülyeség! 
Ez volt az a pont, mikor hangosan lehülyéztem magam... HISZEN ÉN IMÁDOM A TÖRTÉNETEIMET, AZ OLVASÓIMAT, AZ ÍRÁST! Leültem a székemre az íróasztalom mellé, és bekapcsoltam a zenét. Ahogy éreztem magamban a lüktetést, átvettem a ritmust, és felvidultam. Én mondom, a zenénél nincsen csodálatosabb dolog a világon! Visszaadta a lelkesedésemet, az akaraterőmet!


Nos, ez a szöveg biztosan NAGYON nyálasan hangzott, de igaz volt. :)
Jöjjenek tehát a reális, komoly, fontos hírek!

Először is: Aileen írt nekem egy kritikát a blogról!

Kinézet: fejléc egész jó. Szép, ahogy a képeket beletetted. És jó rajta a minta is. A szélen található két fenyőfa passzol a háttérhez. A kiírás szép, főleg az „A” betű. Meg a „C”… Az oldalmodulban a fehér betű egy kicsit nehezen olvasható.

Pontozás: 9/10

Tartalom: Egész jól írsz. A fogalmazásod jó, bár találtam elírást. A fejezetek egész hosszúak, bár változó, hogy mikor hozod. Viszont érdekesek. Tetszik, hogy a galériában agy csomó kép van a szereplőkről.

Pontozás: 9/10

Orchidée, a Szerki: A chatben kedves vagy az emberekkel, ha valaki kéri benézel hozzá.

Pontozás: 10/10

Nos, ki nem ért vele egyet? :D 

A rossz hír az, hogy ezen a héten nem tudok új fejezetet hozni IDE!
DE (igen, itt a nagy DE) nyitottam egy új blogot!

Nem tudom, hogy szeretitek-e a többi Eric Saade-s blogot, de én imádom őket! 
Így hát elhatároztam, hogy én is nyitok egyet! :D

A történetről

Elizabeth Moore egész eddigi életében amerikai apja és magyar anyja között ingázott az ikertestvérével, Dorothyval együtt. Élete legnagyobb csalódása éri, mikor megtudja, hogy a testvére aljas módon becsapta és elárulta. Elhatározza, hogy megszakít minden kapcsolatot érzéketlen szüleivel és kétszínű nővérével, és elutazik.
Lizzie imád táncolni. Sőt, a Tánc a lételeme. Barátnőjével, Isával Svédország fővárosa, Stockholm felé veszik az irányt. Ott ismerkedik meg a híres Eric Saade-val. Első látásra megutálják egymást, de mégis... újra és újra összefonódnak útjaik. Elizabeth benevez Eric Saade táncversenyére, mert hajtja a büszkesége, hogy felmutasson valamit ennek az öntelt alaknak. Az arcát azonban mindig maszkkal takarja, ugyanis nem akarja hogy Eric felismerje, tudja, ki ő.

Vajon mi lesz ebből az álarcos táncból? Vajon mi lesz a vége ennek a kettős szerepnek? Vajon kialakul majd valami Eric és Elizabeth között?

Egy biztos: Lizzie mindig táncolni fog.

Nos, ha tetszik, nézzetek be!
Puszi: Orchidée

Jaj, és Áfonya! Ne iz gulj, a novallám már meg van írva, be van gépelve, csak át kell ellenőrizgetni! A jövő héten küldöm!
Puszi

2 megjegyzés:

  1. Szia Orchid!
    Előzőkkel egyet értek kedves és aranyos lány vagy.
    A történetedet szívesen olvasom!
    Sőt arra inspirált hogy történtet kezdjek írni csak nem csinálok blogot mert túl lusta vagyok.
    Puszi Lilla XD

    VálaszTörlés
  2. Szia Orchidée!:D
    Egyetértek a kritikákkal, szerintem is nagyon aranyos lány vagy, tényleg mindig a legjobbat nyújtod :)
    Tetszik a másik blogod története, biztos, hogy olvasni fogom :D Csípem az ilyen sztorikat :D
    Ohh, köszi, aranyos vagy, hogy nem felejtetted el :D :) Várom nagyon!!:)
    Jajj, és szerintem nem volt nyálas, amit az elején írtál, én is sokszor vagyok így, és gondolkozom, hogy minek a blog... de hát igen, az OLVASÓKÉRT mindent :D (L)
    Puszi!!:)

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)