2011. augusztus 17., szerda

Melyik legyen Robin képe a 'Karakterek' menüpontban?

 Sziasztok!
 Az oldal jelenleg átalakítás alatt áll, de a segítségeteket, vagyis a véleményeteket szeretném kérni egy fontos dologban!!!
 A nagy kérés annyi lenne, hogy szavaznotok kéne...  A 'Karakterek' menüpontban lesz leírás a szereplőkről, meg egy kép. Már mindenkiről megvannak a képek, fel is vannak téve, azonban nem tudom eldönteni, hogy Robinnak melyik legyen a végleges. Van négy kép, megszámozva, légyszíves szavazzatok, hogy szerintetek melyik maradjon!


1.

2.

3.


4.

Ha van olyan képetek, amit az összesnél jobbnak találtok, akkor küldjétek el az e-mail-címemre! (orchidee.blogger@gmail.com)

 Köszönöm: Orchidée

4 megjegyzés:

  1. Szia Orchidée!:D
    Hűha, most feladtad a leckét :D
    Mindegyik kép nagyon szuper, nehéz lesz ám választani :D
    Puszi:
    Áfonya

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát én a 3.-ra szavazok. Nekem az tetszik a legjobban.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. az első vagy a harmadik:D

    VálaszTörlés
  4. harmadik :)
    puszi Gréti

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)