2011. augusztus 5., péntek

Design és komment

Sziasztok!
Csupán két dolgot szeretnék kérni, amint azt a címben is láthattátok...
Az egyik az lenne, hogy az oldalon van egy közvélemény-kutatás, a blog külsejét illetően. Szeretném, ha szavaznátok, mert szeretném tudni a ti véleményeteket a dologról. Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy megváltoztassam-e vagy ne a blog designját. Egy biztos; a fejléc így is, úgy is meg fog változni.

És térjünk rá a másik kérésemre. Feltettem az első olyan fejezetet, amit nem a női főszereplőm, hanem egy férfi szemszögéből írtam... Az összes eddigi fejezetnél több 'tetszett'-et kapott, eddig pontosan huszonhármat. Ez mind szép és jó, de csak négy megjegyzést kaptam. Az lehet, hogy tetszett, de én azért örültem volna, ha abból a huszonháromból négynél kicsit többet rászánnak időt és energiát arra, hogy be is pötyögjék a véleményüket...

Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta!
Puszi: Orchidée
U.i.: A fejezettel még hadilábon állok, de igyekszem még ezen a héten hozni!!!

4 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Nekem tetszik a desing,de kíváncsi vagyok, milyenre alakítanád át :D
    A kommentezéssel sajnos sokan vagyunk így :(
    Csak elolvassák,de véleményt nem írnak,pedig pont erre van szükségünk, hogy elmondják a véleményüket,mi tetszett,és mi nem,mert akkor tudunk javítani :)
    Várom már az új fejid is,meg a novellát is persze :D
    Puszi:
    Áfonya

    VálaszTörlés
  2. Szia Orchidée! Szerintem sokan kommentálnának csak nem tudják hogy kell.Én is igy voltam és csak később jöttem rá hogy kell névtelenül írni . Puszi:Lilla XD

    VálaszTörlés
  3. Hát, igen, igazad van... csak azok miért nem írnak, akiknek van blogjuk, és én írok nekik?! Persze én ettől függetlenül fogm írni a komikat, amikor csak tudom...:);)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nekem így is tetszik a dizi, de meg is változtathatod, ha akarod.
    Robin szemszöge jóra sikerült, és az a kép...majd' elolvadtam...Isteni. :-)
    Igyekezz a kövivel, hogy olvashassuk!
    Puszi és kellemes nyarat!

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)