2011. augusztus 18., csütörtök

Díjak:)

 Sziasztok!
 Nos, az elmúlt napokban gazdagodtam néhány díjjal, melyeket még egyszer megköszönnék azoknak, akiktől kaptam...:)

 Először Áfonyától kaptam kettőt(!)...

 Az utóbbit tovább is kell küldenem két embernek...
 MyDream-nek, mert egyszerűen csodálatosan fogalmaz... de tényleg hihetetlen. Mindenkinek ajánlom a történeteit...
 Callie-nak, mert nagyszerűen életre tudta kelteni a filmbeli karaktereket...

 A döntés nagyon nehéz volt, (igyekeztem olyanoknak adni, akik még nem kapták meg ezt) de megkönnyítette egy másik díj, amit Killától kaptam...:) És ezt már hét embernek kell tovább küldenem...:)



A DÍJ SZABÁLYAI:
1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
 3. Írj ki 7 dolgot magadról!
 4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
 5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!

 Nos, hát itt lenne az a hét dolog...
1. A kedvenc filmem Büszkeség és Balítélet, de csak a hat órás, mert a másik túl rövid, kimarad belőle egy csomó fontos dolog, és Mr. Darcy egyáltalán nem helyes benne. ;)
2. Van egy húgom, akit nagyon szeretek, és bár néha veszekszünk, mostanában egyre jobban kijövünk egymással:)
3. Még soha nem volt pasim...:/
4. Az olvasást édesapámnak köszönhetően imádom, aki már óvódáskoromban is gyakran vitt a könyvtárba...:) Hozzá hasonlóan én is nagyon gyorsan olvasok...;) A barátaim már le is mérték egyszer, hogy egy oldalt mennyi idő alatt olvastam el,  és utána belekérdeztek, mert nem akarták elhinni, hogy még el is jutott az agyamig ilyen gyorsan...:DDDD
5. Teljesen Happy End-függő vagyok.
6. Imádok énekelni, főleg népdalokhoz van hangom(tudjátok, jó erős torokhang), de járok énekkarra is(szoprán vagyok)... A néptáncot három év után hagytam abba...
7. Az elmúlt év volt életem egyik nagy mérföldköve... Két okból is; mert akkor lettem gimnazista... A másik pedig, mert rátaláltam a nagy szenvedélyemre; az írásra...:)

És akiknek továbbküldöm a díjat:


Még egyszer köszönöm!!!:))))
Puszi: Orchidée

8 megjegyzés:

  1. Szia Orchidée!:D
    Nem is tudtam, hogy néptáncoltál :)
    Köszönöm a díjat, nagyon boldog vagyok!!:D
    Puszi:
    Áfonya <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága :)
    Nagyon jó volt megtudni rólad egy pár infót ^^
    És nagyon meglepődtem és annyira köszönöm (LLL)
    Puszillak(LLL)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hú, köszönöm! Nem számítottam rá.:-)
    A Büszkeség és Balítélet nekem is a kedvenceim közé tartozik!!! :-D Nagyon jó film.
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Jah és amint tudom, kirakom én is. :-) Kb. holnap, akkor ráérek. Most sietek!
    Puszi megint

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Lécci nézz be a blogomra!! <3

    VálaszTörlés
  6. Szia Rózsabimbó!
    Írd le ide, lécci, mi a blogod URL-je, mert nem tudom! :/

    VálaszTörlés
  7. De hiszen itt vagyok az egyéb jó blogjaid között ott nem tudod megnézni??

    VálaszTörlés
  8. Itt is nagyon köszii! :) És jó lett az új dizid ^^

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)