2011. augusztus 1., hétfő

Mese

 Sziasztok!
Ez a bejegyzés nem kapcsolódik a történethez, csak egy kis kiborulás...
Én szeretem az építő kritikát. De amit ez a Névtelen művel, az már nekem is sok! Ez nem építő kritika, hanem rosszindulat!!! Megjegyzéseket írogat a fejezeteimhez... nem nézi azt, hogy ez egy mese, mondom, MESE! Nem mondom, hogy nincs igazad, kedves Névtelen, de ez azért nekem is rosszul esik... Ha nem is akarod látni a jót valamiben, akkor nem is fogod...:/
Mariana, bocsánatot kérek, mert egyszer tudod, az egyik fejezetednél én is írtam a korszerűtlenségről, amikor Mariáék szórakozni mentek...NEM VOLT IGAZAM, AZ IS MESE, A TE MESÉD... BOCSI

---------------------------------
A megjegyzései:


Előszóhoz:
Nagyon korhűtlen.Az apák nem tanították a lányaikat hímezni,táncolni vagy énekelni.Sőt az illemtant sem ők tanították.Ezért vettek fel nevelőnőket.Valamint ha egy lány tönkre tette a ruháját vagy feleselt akkor a nevelőnő megverte vagy súlyosan megbüntette.Ezeken kívül akkoriban a lányokat nem tanították meg pisztollyal, puskával, tőrrel bánni, birkózni, cselezni, kémkedni sőt még íjazni sem.Azt aki ezeket a férfias tevékenységeket űzte lenézték.


Első fejezethez:
A levél gyengére sikerült.Ettől a résztől se vagyok elájulva.Az elején rengeteg Caterine szenvedése pedig megírtad a közepén ,hogy egyre jobban enyhült a dühe és a fájdalma.Amúgy ,hogy tudták titokban tartani azt ,hogy megölt egy embert?És hova tették a holttestet? Az a tudat ,hogy megöltünk egy embert örökre megmarad és nem hagy nyugodni.Ha ebben az esetben másképp van az arra enged következtetni ,hogy ez a lány egy hidegvérű gyilkos.
Ja és egy apa se annyira felelőtlen ,hogy 'akciók'-ra vigye az egyetlen lányát.Akkor is ha nagyon dühös és bosszúéhes az az ember.
És megint nagyon korhűtlen a mű.Minden lánynak volt nevelőnője amíg férjhez nem ment.És az úrihölgyek nem tartottak fajtatiszta rottweilert
a házban.A ház védelmére tartották és a hölgyek sosem mentek hozzájuk közel.



Második fejezethez:
Szerintem Maria jobb fej ,mint Caterine.Azért ,mert Maria bátor igazán nem úgy ,mint Caterine aki csak azért 'bátor' ,mert kiképzést(korhűtlenség a köbön) kapott.szerintem Robin és Maria tökéletesen összeillő páros és külön-külön nem illenek össze másokkal.Szerintem Caterine egyáltalán nem olyan ,mint egy igazi Holdhercegnő.Szörnyen neveletlen.Amúgy lányoknak nem volt bőrnadrágjuk,(nem csak bőr,semmilyen nem volt,a bugyit leszámítva)fekete ruháik vagy ruhadarabjaik se.Akkor kaptak fekete ruhát ha temetésre mentek és/vagy gyászoltak. 


Harmadik fejezethez:
Az elején azt írtad ,hogy ennek a történetnek nincs sok köze a filmhez.Akkor Sir Benjamin mondatait miért írtad a film szerint.A toronyszoba átalakítása rossz ötlet volt.A szoba ugyanis a Holdhercegnő egyediségét,báját és titokzatosságát képviseli ,pont úgy ,mint például Wrolf,az unikornis,a kert,a könyv és a kastély többi része.A toronyszoba rendkívül ízléstelen lett.


Negyedik fejezethez:
Rémesen hisztis ez a lány.Szerintem ha igazi 19.századi nevelést kapott volna akkor nem csapott volna ekkora parádét a könyv miatt.
Azonkívül szerintem Perwinkle jobb póninak ,mert az igazi Holdhercegnők méretéhez az illik. 



Ötödik fejezethez:
Caterine nagyon nevetséges és még közönséges is.Maria igazán bátor volt ,hogy rögtön szembe szállt velük és nem próbálkozott olcsó trükkökkel ,mint Caterine.Maria igazi,vérbeli Holdhercegnőként viselkedett.Szerintem az igazi Robin sose szeretne bele a 'hercegnő' Caterine-be. 


--------------------------------------------------
Szerintem ez nagyon gonosz dolog, így leszólni mások munkáját!!! Ha nem tetszik, ne olvasd! 


Viszont... ha úgy döntenél, szeretnél építő kritikát írni, akkor csak tessék! Látom, szókimondó típus vagy, most megkérnélek, hogy ne a korbeli hibákat nézd, hanem az írásom hibáit... Biztosan van pár, de nem akarják megírni... Akkor megkérnélek, tedd meg Te. Szeretnék jobb író lenni, fejlődni, és ez csak igazi, őszinte kritikával lehetséges. Írd meg, ha rossz egy párbeszéd, ha rossz egy leírás, egy cselekmény. Ha ezt megtennéd, megköszönném.


Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta...

7 megjegyzés:

  1. Szia Orhidée!Teljesen egyet értek veled.Ha ennyire nagy a szája annak aki ilyeneket ír akkor írjon ön maga története! Puszi Lilla XD

    VálaszTörlés
  2. Szia Orchidée!
    Egyetértek veled,ez tényleg sok.
    Ha ezt a kommentet elolvassa a Névtelen író,akkor remélem tudja,hogy milyen érzéseket váltott ki ezzel egy emberből!Ez nem építő kritika!Ha meg valaki ennyire rosszindulatú,akkor maradjon csendben.És Robin igen is beleszerethet Catherinbe,mert makacs és engedetlen.Ennyiben hasonlít Mariára,csak Maria kicsit visszafogottabb. Egyébként meg nem kell az írónak teljesen alkalmazkodnia az alap sztorihoz,az Ő története,azt ír bele, amit akar!Nekem sokkal jobban tetszett Cath. viselkedése az erdőben,mint Mariának. Érettebb,és ravaszabb.A múltja is érdekesebb,mint Mariának,sokkal.És az senkit nem izgat,hogy 'korhűtlen' a történet,mert szerintem a te sem voltál ott,és jártál házról-házra megnézni,hogy minden lánynak van-e nevelőnője,közel megy-e a kutyákhoz.El lehet képzelni,hogy történtek ilyen kivételek,mint Cath.-tel.Csak egy kis szárnyaló fantázia kell hozzá,amiben Orchidée-nek szerencsénkre nincs hiánya,ezért szeretjük az írásait!
    Előbb gondolkodj,aztán írd le a véleményedet.Kicsit finomabban is lehetett volna fogalmazni!

    Orchidée!:)
    Szerintem ne tiltsd le a névtelen írásokat.Aki nem veszi észre,hogy nincs igaza,azzal ne foglalkozz!:) Igen is jó a történeted,bizonyítja a sok olvasód és a rengeteg komi amit kapsz :)

    Puszi:
    Áfonya

    VálaszTörlés
  3. szia Orchideé:)
    Ne is törődj vele amit ez a névtelen itt írogat neked.....biztos nincs jobb dolga mint másokat kritizálni....de azért elgondolkodhatna ez a névtelen írogató, hogyha ő lenne a te helyedben akkor ez hogy esne neki,ha folyton kritizálnád az írásait. Mert nem azt mondom, hogy nem lehet egy ici-pici kritikát beleírni, de amit ez a névtelen művel az már pofátlanság. Úgyhogy remélem olvassa a mi kritikánkat is a névtelen írogató és leállhatnál már végre, ha nem tetszik akkor ne olvasd a blogját...
    Orchideé NEM HARAGSZOM ÉS NEM IS HARAGUDTAM csak elmondtad a véleményedet..ez nem bűn és örülök hogy mindig írsz a fejezeteimhez és bocsi ha ritkábban írok a tiedre de ez mostantól megváltozik mert mindig írni fogok és ne búsulj ne is vedd figyelembe amit a névtelen írogat.....ha esetleg megint írna tégy úgy mintha nem is lenne ott az írása...
    millió puszi...:):D

    VálaszTörlés
  4. Kedves főszerkeztő!

    Nem szerettelek volna megbántani kissé(valljuk be őszintén nagyon) csípős és gonosz kommentjeimmel.Szívesen segítek bármiben amiben tudok habár ifjabb vagyok nálad.De ha nem fogadod el meg tudom érteni hiszen rettenetesen faragatlan voltam.Elnézést kérek tőled és ennek a lapnak az összes olvasójától.

    Tisztelettel:A

    VálaszTörlés
  5. Szia A!:)
    Egyáltalán nem haragszom, nem vagyok az a haragtartó típus... bár bevallom, eleinte még nagyon rosszul esett... de amint láttad, vannak akik írtak nekem megjegyzést, és megvigasztaltak vele...
    Említettem, hogy írhatnál rendes építő kritikát... Ha tetszik, mi tetszik, ha nem, mondd, mi a rossz... Előre is köszönöm...:)

    VálaszTörlés
  6. Szia Drága :) Remélem hiányoztam xD Na jó komolyan, tudom, hogy nem voltam, és igen már nekem is hiányzott a blogolás xD Jézusom, ahogy láttam 4 fejezetet hagytam ki, na most gyorsan elolvasom mindet, és írok egy hosszú komit az utolsóhoz :) És amint látom, téged is elkaptak a gonosz megjegyzések :S Hát igen manapság sokat olvastam fanficeket, és nekem nagyon tetszettek, mert gyönyörűek voltak, vagy éppen tökéletesen félelmetesek, szóval épp a közepénél találtam olyan megjegyzést, hogy szegény író soha többet nem folytatta a történetét, annyira rosszul esett neki :S És nem csak ilyen megjegyzéseket írt, hanem több oldalt :( Én hiába próbáltam biztatni eddig semmi hatása nincs, mert 1 éve nem ír :( De remélem, persze neked ez nem vet gátat és örömmel, szívvel-lélekkel fogod hozni nekünk az új fejiket, mert én nagyon szeretem, hogy ez egyáltalán nem Marias történet :) Ha tehetném én is újrakezdeném az enyémet, de már megszerettem és így marad, úgy ahogy van :D Na szóval, szerintem csak olvasd el az ilyen megjegyzéseket, és lépj tovább, vagy próbáld meglátni benne a szándékot, tudom ez nagyon nehéz, vagy inkább tudomást se vegyél róla, az még jobb :D Nem szabad az ilyenekre adni :) Hidd el ha nekem se tetszene valami azt én is megírnám, de eddig még nem volt olyan :D Úgy hogy kérlek ne legyél emiatt szomorú, hajrá előre :D És tovább^^ Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Olyannal ne is foglalkozz, aki csak névtelenül írogat, nem érdemes! ;)
    Sajnos nem tudtam még az összes fejezetedet elolvasni, mostanában időszűkében vagyok, de pl azt a novelládat olvastam és az alapján az egész sztori jó lehet, szóval mint mondtam az Anonymusokkal ne törődj!
    xoxo Viky!

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)