2011. május 26., csütörtök

Hetedik fejezet - Béke

Bocsi, kicsit rövid lett... a következő szép hosszú lesz, kárpótlásul...
Még valami fontos: Mikor mondtam én olyat, hogy nem ajánlatos kritizálni?! Sőt, én mindig kérem!!! A negatívat is! Tudni szeretném, mik a hibáim, hogy későbbiekben javíthassak rajtuk, mert én író szeretnék lenni, szerintem a legfontosabb az őszinte vélemény! Nézzétek csak meg a kommentjeimet, én is meg szoktam kritizálni a fejezeteket, ha nem tetszenek!!! Én is ezt várom el az olvasóimtól!!!
Nos, remélem, tetszeni fog nektek, jó olvasást!
Köszönöm az előzőhöz írt sok-sok kommentet mindenkinek!!!
Csak ezt az egy képet találtam a könyvtárról, az eredeti főszereplő, Maria van rajta... :)



 Ebben a helyiségben még nem jártam, hatalmas volt, telis-tele mennyezetig érő könyvespolcokkal, melyek könyvek ezrei alatt roskadoztak. A szoba levegőjében csak úgy áradt a régi könyvek illata, keveredve kicsit a por szagával. Úgy nézett ki, mint egy labirintus, a polcok teljesen rendszertelenül helyezkedtek el az egész helyiségben. A ablakokból szép kilátás nyílt a rózsakertre, valamint a ház mellett lévő erdőrészre.
 Elindultam a szobában lévő egyetlen fényforrás felé. Jó néhány könyvespolcot magam mögött hagyva végre megleltem nagybátyámat, aki egy kisebb lámpás mellett, egy kényelmesnek látszó karosszékben ülve olvasott. Tettem pár lépést, majd kissé megköszörültem a torkom, mert ha nem vonom fel magamra valahogy a figyelmét, ítéletnapig sem vett volna észre. Erre persze felkapta a fejét, és mikor meglátott, igencsak meglepett arcot vágott. Mivel haragot nem véltem látni arcán, vettem egy nagy levegőt, és közben az ajkamat harapdálva , kezeimet tördelve idegességemben, belekezdtem:
- Bácsikám...- hezitáltam, hogy mit is mondhatnék.- Én csak szeretnék... szeretnék elnézést kérni, mert... mert szólás nélkül elmentem, és mert... olyasmit mondtam bácsikámnak, amire... amire nem volt... jogom.- nyögtem ki dadogva.- Tényleg nagyon sajnálom.
 Míg beszéltem, a szemébe néztem, de mivel nem tudtam kiolvasni belőle semmit,  lesütöttem, és csak ott álltam ott félszegen. Elhallgatásom után nem uralkodott sokáig csend a szobában, mert Sir Benjaminnak is volt mondanivalója:
- Nem, ne sajnáld, Catherine, én voltam a hibás.- mondta legnagyobb meglepődésemre, mire én eltátottam a szám.- Bolhából csináltam elefántot, túlságosan felfújtam a dolgot. Nekem kell bocsánatot kérnem. mert jogod volt azt mondani, amit mondtál, hogy nem vagyok az apád, mert tényleg nem vagyok, és nem is parancsolhatom meg neked, mit csinálj. Csak... óvni akartalak.- mondta.- Tudod, a de Noir-ok nem egy barátságos népség.- tette hozzá összeráncolt homlokkal.
- Vettem észre.- jegyeztem meg sötéten.- Először egy megtámadt, amikor jöttem Holdföldére, most pedig belebotlottam egy egész falkába.- feleltem bácsikám kérdő tekintetére.
- Hogy történt? Meséld el!- kérlelt.
- Épp sétáltam a réteken, mikor megláttam az erdőt, és nem tudtam ellenállni a kísértésnek. Bementem, és egy kis idő elteltével meghallottam őket. Elmenekülni már késő lett volna, így elhatároztam ó, hogy kicsit megleckéztetem őket.- bácsikám itt igen kétkedő arccal nézett rám.
 Elvigyorodtam, és úgy folytattam:
- A két kutyát beparancsoltam egy bokor mögé, hogy elrejtőzzenek, épp időben, mert a de Noir-ok észrevettek. Négy fiú volt. Odajöttek hozzám, szólongattak, aztán meg el akartak kapni. Az egyiküknek, valami vezérszerű lehetett, Robin, aki a kocsinál is megtámadt, neki sikerült is, de sikerrel leráztam magamról, majd előhívtam a kutyákat. Bácsikámnak látnia kellett volna a rémült arcukat. Azonnal elszeleltek.- kacarásztam.
 Láttam, hogy bácsikám elismerően néz rám.
- Már másodjára jártam túl annak a Robinnak az eszén.- tettem hozzá büszkén.
 Ezt hallva bácsikám is elmosolyodott.
- Ügyes voltál, jól tetted, hogy a két kutyát is magaddal vitted. Ezentúl is tedd ezt.- jegyezte meg.- És most már tényleg ne menj az erdő közelébe, kérlek. Robin a legfőbb vezér, William Coeur de Noir fia, az erdő örököse. Nem ajánlom, hogy megint összeakadj vele, nem egy kedves és türelmes fiú, amint azt tapasztalhattad.
- Nem is szándékoztam. Mellesleg bácsikám honnan jött rá, hogy az erdőben is jártam?- kérdeztem, mert fúrta az oldalamat a kíváncsiság, vajon hogy derítette ki a titkom? Nagybátyám arca újra felderült.
- Nem volt nehéz rájönni. Mikor hazaértél, csak úgy áradt belőled az erdőillat.- mosolygott.
 Felnevettem, bácsikámmal együtt.
- Na, legközelebb majd erre is ügyelek.- motyogtam halkan, de úgy, hogy bácsikám még éppen hallja.
 Erre szigorúan nézett rám, de mikor észrevette, hogy csak viccelek, elmosolyodott. Ásítottam egyet. Csak most éreztem igazán, hogy a napom milyen kimerítő volt. Bácsikám letette könyvét és felállt a székből.
- Látom, kimerültél. Nem is csodálom.- már éppen szóra nyitottam volna a számat, hogy 'Jaj, dehogyis!", de leintett.- Menj lefeküdni. Jó éjszakát.
- Jó éjt, bácsikám.- feleltem neki.
 Mielőtt kimentem volna, még kérdezni akartam valamit.
- Holnap eljön velem lovagolni?
- Nagyon szívesen- felelte mosolyogva.- De most már tényleg menj.

 Az ágyamban feküdtem, nyitott szemmel.  A kutyák nyugodtam szundítottak ágyam lábainál, de engem messzire elkerült az álom, akármennyire kimerült voltam is .Kavarogtak fejemben a gondolatok. Végül nem bírtam tovább, felkeltem. Óvatosan kibújtam az ágyból. Lantomat előkerestem, majd kimentem az erkélyre, ahol rájöttem, hogy muzsikálni sincs hangulatom.
- Nagyszerű.- mormogtam dühösen.
Csak ültem és csodáltam a gyönyörű éjszakai tájat. Ezért is imádtam ezt a szobát, isteni volt a kilátás a toronyból. Beszívtam a friss levegőt, mely valamelyest a fejemet is kitisztította. De a legfőbb problémámtól nem tudtam megszabadulni. Egyszerűen sehogy nem akart annak a Robinnak az arca eltűnni lelki szemeim elől. Mindig csak őt láttam. Nem tudtam másra gondolni. Talán a következő találkozás miatt izgultam volna? Talán az az oka, hogy végre van valaki, akivel lehet küzdeni? Nem hinném. Viszont a gyanú megalapozódott bennem: Mi van, ha ismerik a gyilkost, és neki akarnak elkapni? Akkor jobb lesz vigyáznom. De hova kerül itt az a bizonyos hercegnő elnevezés? Elhatároztam, hogy másnap reggel utánajárok ennek, és Marmalode tanácsa szerint elolvasom azt a könyvet.
------------------------------------
Várom a komikat!!!!
Puszi: Orchidée

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Fáradt voltam, és már elmentem volna a géptől, amikor megláttam, hogy írtál, hát nem hagyhattam ki. :D
    Jó fejezet volt, örültem, hogy megtudták beszélni,és nem is olyan gonosz ez a bácsi.
    Mosolyogtam, ahogy olvastam, nagyon büszke volt magára a kiscsaj. :D
    Várom, hogy mi fog kiderülni, és hogy mi is lesz a következő részben, már előre örülök, hogy hosszú lesz. :D :D
    Bocsi, hogy ilyen kis rövid lettem, na majd bepótolom. :)
    Csók

    VálaszTörlés
  2. Ciao,

    Hamarosan indulnom kell a buszmegállóba, szóval rövid leszek:

    Nagyon jó volt a rész. Örülök, hogy kibékültek és, hogy Benjamin is enyhült egy kicsit - nagyon aranyos volt :) Kíváncsian várom, hogy mi derül ki a következő részbe.

    Hamarosan én is hozom az új részt, csak sajnálatos módon a hülye gép elszállt és nem lett mentve, amit eddig írtam, szóval lehet, hogy átcsúszok vasárnapba, de igyekezni fogok :)

    Xoxo, Dorina

    VálaszTörlés
  3. Szia :)

    Ahogy leírtad, milyen a könyvtár, rájöttem, hogy ha én egyszer bemennék oda, ki sem jönnék :) Nagyon szép lehet, főleg, hogy szép kilátás nyílik is az ablakából :) Tökéletes alap egy fejezethez :)
    Örülök, hogy Catherine és a bácsikája kibékültek és szerintem Benjamin nem olyan rossz fej. Jó, hogy enyhült egy kicsit, de még azért mindig óvja Catherine-t. Maradjon is ilyen.
    És hogy állandóan Robin arca lebeg Cath szemei előtt... hát kíváncsian várom, mi fog ebből kisülni :))

    Város a következőt!

    Puszi.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ezzel a kritikával én is így vagyok :)
    Nagyon örültem,mikor a blogomra kiírtad,hogy lehetne vékonyabb a betűtípus :)
    Végre,valaki megmondja :) és egyáltalán nem éreztem dühöt,vagy mást,hiszen jól esett,hogy vannak akik rajtam kívül is törődnek az oldalammal :)
    Köszönöm!:)

    Ez a fejezet is nagyon tetszett,Catherine képes volt bocsánatot kérni,és az nagy szó ám,hogy egy lány bocsánatot kér,mindenkinek nehéz :)
    Olvasom is a többit
    puszillak <3

    VálaszTörlés
  5. Névtelen? Halihó! Hová tűntél? :((

    Szia Orchidée! :D
    Ranglistámra ez a fejezet is lehet, hogy felkerül 3. helyre, bár tényleg elég rövid lett. :/
    Igaz kicsit másképp írtam volna meg a párbeszédet, de a te verziód is jó volt. :D
    Nagyon várom már a következő Robin találkozást!!!!! *.*
    Puss Killa

    VálaszTörlés
  6. szia !
    jó hogy bocsánatot kért . Bár még mindig nem kezdte el olvasni a könyvet . örülök hogy bemutatad hogy hogy néz ki a könyvtár .

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)