2011. december 23., péntek

Harminckettedik fejezet – Pattogó szikrák

Boldog Karácsonyt!!!
Ahogy ígértem, hoztam a fejezetet, ez lenne az Ti ajándékotok tőlem! 
A másik blogomon nem hinném, hogy lesz hétfőn friss, de ezt majd ott is kiírom!!!
Aztán...
Válaszok a komikra:

Szia Netta! 
Örülök, hogy elmondtad, hogy mi a véleményed az 'új' stílusról...:) Egyelőre még igyekszem megtalálni az arany középutat, majd meglátjuk, mi lesz;) Nagyon jól esett, mikor írtad, hogy én szerettettem meg veled a filmet, ez volt a cél, egy kicsit - számomra és számotokra is - jobbá tenni. Én szerettem Mariát, de úgy gondoltam, nem illik Robin hoz, meg olyan hősnőt szerettem volna, aki olyan, mint amilyen én szeretnék lenni;)

Szia LillaXD! 
Szívesen hozom a részeket, még suli közben is, szeretném még gyakrabban, de sajnos szoros időbeosztásom ezt nem teszi lehetővé:S Örülök, hogy tetszett:)))

Szia Luca:)! 
Boldog vagyok, hogy végre tudtál írni, remélem, ezentúl is lesz majd időd! :))) Igen, én is a végét szerettem a legjobban írni;)))

Szia Névtelen! 
Te voltál az első, aki szóvá tette azt, hogy örül annak, hogy nem csupán lezajlott a vacsora, hanem kicsit feldobtam:D Ezentúl igyekszem, hogy gyakrabban történjen 'valami' a Catherine-Robin párossal:)))

Szia Killa! 
Naná, hogy nem vettem zokon, amit írtál, én az ilyen építő kritika jellegű komiknak örülök a legjobban, hiszen én azért blogolok, hogy javítsak a stílusomon, hogy megtanuljak írni;) Nem csupán 'egy' boldog másodpercet szereztél, hanem órákat, mert szórakoztatóbb volt megírni ezt a feldobott fejezetet, mint amilyen az eredetit lett volna. Írtad, hogy jöhetne már valami 16-18-as. Hát, nem tudom, egy csók hanyasnak számít, de legalább tettem valamit a romantika és a feszültség fokozása érdekében. Mondhatni, elkezdtem pattogtatni a szikrákat:D Örülök, hogy kiszúrtad Sarah eltűnését, direkt nem emeltem ki a végén a komikérdéseknél, kíváncsi voltam, ki veszi észre:) 
Igazából azért is kérdeztem ezt a karakteres dolgot, mert még tudok rajtuk javítani, és majd ha befejeztem az egész történetet, akkor átdolgozom az egészet, kijavítom, és ezért fontos a régi fejezetekről is a vélemény:DD Igyekszem gyakorítani a Robin fejezeteket, de tuti, hgoy Catherine marad a középpontban, ő a fő-főszereplő. Ugyanezt már ne fogom leírni Robin szemszögben, max visszaemlékezésként, de majd lesznek még más csókok is...:))) 
Persze, hogy elégedett vagyok a kritikáddal, főleg ha ilyen jóóóó sokat írsz:DDD Köszönöm:)

Szia Ever Sunshine! 
Nem kell szégyellned magad, mert most írtál (és remélem, ezentúl is fogsz:D), és nagyon örültem a megjegyzésednek. Hát igen, Dulac jött, és tönkretette az idillt:D Jó, hogy tetszett a csavarom, fogsz te mág csavarokat találni a történetben:DDD De nem árulok el előre semmit, mert ezek még egyelőre távol vannak;))) Igen, van bétám, aki úgy ellenőrzi a fejezetet, hogy még a füzetemből olvassa, tehát a gépelési hibákat nem javítja senki. De a komis után szóltam neki, hogy azt is le kellene ellenőrizni, és még így feltűnt neki pár olyan hiba, amit eddig nem is vett észre, tehát most már át fogom vele olvastatni a begépeltet is:DDD Tudom, hogy nem bántásból mondtad, legyél csak nyugodtan szigorú és kritikus, szólj, ha észrevettél valami hibát, én annak örülök!!! :)

Szia Enikő!
Boldog vagyok, hogy van még egy olvasóm, akinek tetszik a történet! Nagyon jól esett, amit írtál, hogy 'beleélhető' a történetem, ez volt a cél:DDD Köszönöm a dicséretet, igyekszem, hogy ezentúl is megállja a helyét. :))) Ne aggódj te sem, lesznek még fejlemények, nem adom én olyan könnyen a boldogságot:DDD

ÁLDOTT, BÉKÉS KARÁCSONYT KÍVÁNOK MINDEN DRÁGA, KEDVES OLVASÓMNAK!

És a fejezet:

 Még egy végtelen másodpercig tartottuk fogva egymás tekintetét, majd mikor Robin puha ajka az enyémhez ért, lehunytam a szemem. A fejemben színes fények kavarogtak, s gyomromban ezernyi apró pillangó éledt fel. A szívem szinte szárnyalt, úgy dobogott, azt hittem, kirepül a helyéről.
 Éreztem, hogy a fiú szorítása lazul a csuklómon, már nem fogott, inkább simogatott, egyik keze az arcomat simította végig lágyan. Felszabadult kezem a tarkójára csúszott, s lazán beletúrtam göndör fürtjeibe. Erre Robin önkéntelenül felsóhajtott, jelezve, hogy ez tetszik neki, melyre én halk kuncogással válaszoltam. Ajkát egy pillanatra elhúzta az enyémtől, de csak hogy további apró csókokkal hinthesse be a szám.
 Ekkor kezdtem el visszatérni a valóságba. Utolért a tudatom, s én összezavarodva éreztem magam. Az arcomat oldalra fordítottam, így Robin egyik csókja a szám sarkán landolt, és ő meglepve emelte fel a fejét. Elöntött a pír, s én hálásan áldottam a sötétséget, hogy a fiú nem láthatja ezt. Biztosan észrevette, hogy mennyire elbizonytalanodtam, mert nem szólt semmit, csak kérdőn nézett rám.
- Robin, én... ez... nem... - dadogtam összevissza, azt sem tudtam, mit akarok mondani, így inkább elhallgattam.
- Mi a baj? - kérdezte kedvesen, de nem hajolt közelebb.
- Ez... nekem nem megy - ráztam meg a fejem. - Ez... nem.
 Nem szólt erre semmit, csak felállt, s kinyújtotta a kezét, hogy felhúzzon engem is az avarból. Elfogadtam a segítséget, bár érintésére megremegett bennem valami, mivel még az események hatása alatt álltam. Miután végre megtaláltam az egyensúlyom, gyorsan leporoltam magam, s a hajamból is kiráztam a levél- és ágdarabkákat.
- Menjünk vissza - jelentettem ki, mikor úgy éreztem, hogy tudok beszélni, anélkül, hogy remegne a hangom. Robin lazán rugdosta, tologatta lábával az avart, s úgy felelt, hogy fel sem nézett rám:
- Rendben.
 Ám ahelyett, hogy elkezdett volna vezetni az erdőben, úgy tett, mintha a földön valami nagyon érdekes lenne. Nélküle pedig nem is tudtam elindulni, mivel fogalmam sem volt, hogy merről jöttem.
- Akkor... mutatnád az utat? - kérdeztem tétovázva.
- Persze! - felelte szórakozottan, majd bemasírozott a fák közé. Magamban bosszankodtam, mikor utána indultam. Igen gyors tempót diktált, alig bírtam követni, de nem akartam neki szólni, ahhoz túl büszke voltam. Már egy ideje meneteltünk előre - teljes csendben, egy árva hang nélkül -, mikor hirtelen eltűnt a szemem elől. Tanácstalanul megtorpantam, és azon gondolkodtam, hova lehetett, hiszen az előbb még itt ment előttem.
- Robin? - szólogattam, de válasz nem érkezett azonnal. Nyeltem egy nagyot, pedig nem akartam hagyni, hogy elnyeljen a bizonytalanság érzése. Az a vakmerő bátorságérzet, amivel nekiindultam az erdőnek a szökésem után, az elmúlt. Robinnal annyira biztonságban éreztem magam, hogy hirtelen eltűnése után a szorongás kezdett kerülgetni.
 Azonban pár pillanattal később megéreztem, hogy két izmos kar megragad, s a hátam egy fának támasztja, de nem ijedtem meg, mert az illata az érintése előtt egy tizedmásodperccel eljutott hozzám, és megnyugtatott. Robin szemben állt velem, erősen tartott, s oly' kemény, határozott, szinte már dühös tekintettel meredt rám, hogy a félelemtől - vagy megjelenésének férfias hatásától - kicsit összeszorult a gyomrom. Rövid ideig farkasszemet néztünk, melyet egyikünk sem akart megszakítani, de én túlságosan az előző csók hatása alá kerültem vissza, így inkább elkaptam a tekintetem. A fiú elvigyorodott, előrehajolt, a fülemhez.
- Azt ne hidd, hogy hagylak vacillálni - súgta bele. - Ne küzdj az érzéseid ellen. - Lehelete az arcomat, s a nyakamat csiklandozta. Mielőtt kinyöghettem volna bármi válasznak megfelelő megjegyzést, addigra már el is tűnt mellőlem, s csak a hátát láttam, ahogy megy tovább. Az egész alig tartott pár másodpercig, ezért aztán olyan hihetetlennek tűnt.
 Villámgyorsan utánaeredtem, de belül dühöngtem. Hirtelen jött dühömben szinte remegtem. Hogy képzeli ezt?! Minek jó az neki, ha játszogat velem? Legszívesebben hozzávágtam volna valami keményet Robin fejéhez. Reméltem, érzi a hátán a szúrós tekintetem, igyekeztem olyan gonoszul nézni, ahogy csak tudtam, ha mást nem is tehettem. De a düh mellett éreztem mást is, nem tudtam teljesen elfojtani magamban azt a kis jóleső bizsergést, amelyet kemény érintése és csípős stílusa váltott ki. Néztem, ahogy megy előttem, határozott léptekkel haladva, kihúzva, büszkén, s kalapja alól kikandikáló göndör fürtjei fel-le ugrálnak. Halványan elmosolyodtam, de aztán figyelmeztettem magam, hogy most haragszok rá, és visszavettem sértődött álcámat, bár amúgy sem láthatta.
 Kicsit elkezdtem szedni a lábaimat, hogy utolérjem, de hirtelen, ahogy mentem az avaron, beszakadta alattam a föld. Ajkaimat elhagyta egy rémült sikoly zuhanás közben, s pár pillanat múlva egy gödör mélyén találtam magam. Szerencsére nem sérültem meg, csak a könyököm fájt egy kicsit, mivel az avarra estem.
- Catherine... jól vagy? - hallottam meg Robin hangját a lyuk pereméről, ahol leestem. Jól hallottam, tényleg aggódón csengett?
- Azt hiszem - feleltem bizonytalanul.
- Ki tudsz mászni?
- Fogalmam sincs, nem látok semmit. Idelent teljesen sötét van - néztem körbe. Az egyetlen fénynyaláb Robin felől jutott be hozzám, fentről világított be a hold, s fénye pont rám esett, nem láttam a gödör szélét a sötétben. Óvatosan felültem, s megpróbáltam tapogatózni, de nem találtam falat hozzám közel.
- Húzódj arrébb! - jött fentről az utasítás. Értetlenül felhúztam a szemöldököm, míg rá nem jöttem, mit akar.
- Ne, Robin, elég, ha csak egyikőnk ragad... - győzködtem volna, de a szavamba vágott:
- Menj odébb!
 Hangja igen határozottan csengett, ami normális körülmények között nem akadályozott volna abban, hogy a javát akarjam azzal, hogy ne ragadjon itt bent velem, és inkább veszekedtem volna, hogy menjen segítségért, de most haragudtam rá, éppen ezért megvontam a vállam, jöhet, ha akar, engem nem érdekel, hogy rossz-e ez neki, vagy sem. Óvatosan felálltam, és halkan felszisszentem, mikor megérintettem a könyökömet, de szerencsére hamar elmúlt a fájdalom. A következő pillanatban Robin leugrott, s halk puffanással földet ért pont ott, ahol én feküdtem pár másodperce. Ő két lábra érkezett, s azonnal felém fordult.
- Megsérültél? - kérdezte.
- Csak egy kis karcolás - vontam meg a vállam, és nem akartam neki megmutatni, hogy hol a seb, de önkéntelenül is védve a könyököm elé tettem a kezem, elárulva magamat.
- Mutasd! - fogta meg óvatosan a kezemet.
- Hagyjál! - rivalltam rá, és elrántottam érintése elől a karomat. - Mondom, hogy csak egy karcolás!
 Robin dühösen fújt egyet, majd a halántékához emelte a kezét.
- Most meg mi van? - tudakoltam, élvezve, hogy idegesíthetem, hogy most én válthatok ki belőle dühöt. - Csak nem gyötör a lelkiismeret-furdalás?
- Az miért gyötörne? - nézett fel rám. - Te vagy olyan béna, hogy nem tudsz a lábad elé figyelni!
- De ha normálisan vezettél volna, nem pedig előrerohansz, mint egy őrült, akkor talán észrevettem volna! - kontráztam.
- Na nehogy már én legyek a hibás, mert te figyelmetlen és óvatlan vagy! - fakadt ki.
- Igenis te vagy! - kiáltottam, s hangom hosszan visszhangzott.  Mind a ketten felkaptuk a fejünket, mert egy hosszú folyosó fala verte vissza a hangokat.  Pár pillanatig dermedten álltunk, majd én lassan elindultam arra, amerről az alagutat sejtettem.
- Hohó! - kapott utánam Robin. - Azt ne hidd, hogy előremehetsz! Ezzel a megfigyelőképességgel még véletlenül beleesünk egy másik lyukba, vagy valami még rosszabb történik!
- Na, idefigyelj! - fordultam felé. - Te nekem nem mondod meg, hogy mit csináljak, és hogy mit ne! Én fogok elől menni, nem engedlek vezetni, mert a te hibád miatt jutottunk ide!
- Nem az én hibám! - ordított dühösen.
- Nem is kellett volna ide lejönnöd, inkább maradtál volna fent! Minden a te hibád! - Nem voltam hajlandó megadni magam.
- Nem az enyém!
- De igen!
- Nem!
- Nem folytatom ezt a gyerekes vitát - jelentettem ki, és elindultam az alagút felé tapogatózva. Elöntött az elégedettség érzése, tudtam, hogy Robin most ugyanazt éli át, mint én az erdőben. Nem is néztem hátra, mikor végre megtaláltam a járatot, hanem mentem szó nélkül. Nemsokára meghallottam magam mögött a fiú óvatos lépteit.
 Bár sötétség vett körbe, és nem láttunk semmit, kézzel-lábbal tapogatózva haladtunk, mégis szikrák pattogtak kettőnk között. Még ha nem láttam, vagy hallottam néha, merre van, egyszerűen éreztem, mert áradt felőle az a szikrázó feszültség, és tudtam, hogy ő is érzi ezt, felőlem. Sokáig nem szóltunk egymáshoz egy árva szól sem - ő dühös volt, és makacs. Egyikünk sem akarta megtörni ezt a már-már kínos csendet, és tudtam, hogy ha most akármit mondanék, annak veszekedés lenne a vége. Azonban egy idő után már igencsak idegesíteni kezdett ez a szörnyű csend. Már-már megszólaltam, hogy mondjak valami békítőt, valamit, amivel nem idegesítem tovább, csak oldom a hangulatot, azonban megláttam egy apró fényforrást.
- Ó! - kiáltottam fel, hirtelen és megtorpantam.
- Mi van? - hallottam Robin hangját a hátam mögül, de nem válaszoltam, csak mentem előre, egyre bátrabban. - Hova sietsz úgy?
- Te nem látod a fényt? - mutattam előre.
- Milyen fényt?
 Csodálkozva fordultam hátra, de aztán rájöttem, hogy felesleges, mivel úgysem lát. Megdörzsöltem a szemem, hátha csak képzelődök, de nem. Látom. - Ó!
- Mit ó-zol már megint? - kérdezte ingerülten.
- Semmi, semmi - mondtam, és folytattam az utamat. Hogy lehet az, hogy én látod, de ő nem? És akkor vettem észre, hogy az is közeledik felém. Megtorpantam, mert felismertem, hogy mi az. Mosolyogva álltam, és türelmesen vártam, míg a pici ragyogó szárnyú lepke odaért hozzám.
 Közben Robin is mellém ért, és vaksin tapogatózva megállt. Én már láttam őt, a kis állat fényében. Kinyújtottam a kezem, és hagytam, hogy a pillangó megpihenjen rajtam. Ahogy a bőrömhöz ért, a fiú felkiáltott:
- Már látom! - Hangjába csodálkozás és hitetlenkedés vegyült.
- Mutasd az utat kifelé! - suttogtam a lepkének, s mintha az értette volna, elindult előttünk.
- Ó, én csak addig láttam, míg rajtad volt! - csodálkozott Robin. Felsóhajtottam, aztán a kezéért nyúltam, hogy tudjam vezetni. Ő meglepődött, de nem húzta el a karját - megbízott bennem.
 Így haladtunk hármasban, elől a pillangó, utána én, Robin kezét fogva, aki gondolkodás nélkül, bizalommal telve jött mögöttem. Kezem szinte elveszett nagy tenyerében, széles ujjai lágyan átfogták az enyémeket.
 Nem kellett sokáig mennünk, szinte negyedóra múlva a lepke pár hosszú szárnycsapást megtéve kirepült az alagútból. Akkor mi is megláttuk az előttünk lévő nyílást, és gyorsabban szedve lábainkat, odasiettünk. Mielőtt kiléptem volna, megtorpantam. Robin is megállt mögöttem, biztosan megérezte hirtelen félelmemet, mert kicsit megszorította a kezem.
 Az embermagasságú rés egy ismeretlen helyre nyílt, ahol összegyűlve üldögéltek a de Noir-ok és középen ott állt Coeur de Noir. A hely emlékeztetett az ókori görög színházakra, azokra a szabadtéri színházakra, ahol a közönség egyre magasodó sorokban ülhetett le, csak itt ülőhelyek helyett növények és kövek emelkedtek felfelé falként szolgálva, és a színpad helyén pedig egy hatalmas szakadék tátongott, s tíz méterrel a perem széle alatt a tenger hullámai erőteljesen neki- nekicsapódtak a falának.
 A kőfalon láttam egy nyílást, a miénkhez hasonlót, amin pont abban a pillanatban lépett be két férfi, az egyik a másikat hurcolta magával. Az a de Noir volt, aki elfogott engem is, és magával hozta a bácsikámat. Egy dühös morgás szakadt ki az ajkaim közül, egy időben azzal, hogy Robin egyetlen nevet sziszegett:
- Dulac!
--------------------------------------------------------
Annak ellenére, hogy karácsony van, várom a komikat, ez lenne az én ajándékom, tőletek:))) Mit gondoltok a fejleményekről??? Van tippetek, mi lesz a következő fejiben? Lehet, hogy teljesen felesleges megkéredeznem, hogy mi volt a kedvenc részetek ebben a részben, ugye? Akkor azt kérem, hgoy emeljétek ki a kedvenc mondatotok!!!! Miért az? Ti mire számítottatok, mi lesz EBBEN a fejezetben???
Kérem a komiakt!!!!!
Puszi: Orchidée
U.i.: Kapjatok jó sok, és hasznos ajándékot, aminek örültök!!! :))) Nekem a komi igazán kellemes és hasznos lenne:DDD

11 megjegyzés:

  1. Na szóval, itt is vagyok, bár ehhez szép kis svindliket kellett bevetnem. xDxD Anya elküldött neten receptet nézni, de hát azzal, hogy lassú a net, sok mindent el lehet érni.. xD Lényeg, hogy itt vagyok, és elolvastam.

    Megint nem lesz hiányod tőlem őszinte véleményben. Ahogy észrevettem, ez most egy "lassabb" fejezet volt. Igaz történtek benne jó kis dolgok, amiket még kifejtek, de időben nem sokat haladtunk. ;) Az eleje az na az naaagyon tetszett! a csók még bőven nem 18-as, még lehet 16os sem, de nem baj, a romantika az romantika és ez már hiányzott. Jó-jó Cath a főfőfőőszereplő, de Robin 100000x jobban megfogott. :$ Tudod mit kell leírni? azt amire mindenki vágyik, csak nem meri kimondani, ez teszi az írókat különlegessé. És bármennyire is beismerik a lányok, vagy tagadják, mindenki olyan pasira vágyik, aki erős, aki határozott és tud irányítani. Az összes olyan rész volt a kedvencem, ahol Robin irányított. (a legeleje és a fánál. ;))
    Az aggódó Robin is tetszett, elég valóságosra sikerültek a karakterek most ebben, ezzel a sok hangulatingadozással. :P
    Nekem nem kedvenc mondatom, hanem kedvenc részem van "Azonban pár pillanattal később megéreztem, hogy két izmos kar megragad, s a hátam egy fának támasztja, de nem ijedtem meg, mert az illata az érintése előtt egy tizedmásodperccel eljutott hozzám, és megnyugtatott. Robin szemben állt velem, erősen tartott, s oly' kemény, határozott, szinte már dühös tekintettel meredt rám, hogy a félelemtől - vagy megjelenésének férfias hatásától - kicsit összeszorult a gyomrom. Rövid ideig farkasszemet néztünk, melyet egyikünk sem akart megszakítani, de én túlságosan az előző csók hatása alá kerültem vissza, így inkább elkaptam a tekintetem. A fiú elvigyorodott, előrehajolt, a fülemhez."
    És hogy miért azt már részben kifejtettem, a többi magyarázatot megtartom magamnak. ;);)
    Őszintén nem tudom mire számítottam, nagyon jó volt, bár ismersz, ismered az írásaim, szerintem tudod, hogyan folytattam volna. xDxD Najó nem, persze, hogy nem fektetettem volna össze őket krízis helyzetben, (mert ám az erdőbe simán) de azért én picit lehet tovább mentem volna, vagy máshogy, de mind1 mert az én vagyok, EZ pedig te és ez így jó. :D
    Én majd a holnapi fejezetemmel kívánok nektek majd boldog karácsonyt!

    Imádtam, siess azért a kövivel, de csak annyira, hogy még-még-még jobb legyen! Ám hajrá, legyen valaki hős a kövi részben, vagy Sarah, vagy Robin! xD

    Pussz <3U.

    VálaszTörlés
  2. Aztaaa.
    Ez a rész jobban tetszett , mint az előző. ( Mondjuk ezzel minden résznél így vagyok :$ szóval mind1 :D )Jó olvasni, hogy egy kicsit közelebb került egymáshoz Robin és Cathe. Fantasztikusan leírtad a párbeszédeket is. A kedvenc részem az volt, mikor Robin a fához szorítja Cathe-et és a fülébe súg. Most még jobban kíváncsivá tettél a folytatást illetően. : ) Kellemes Karácsonyt kívánok újból
    Üdv.: Enikő

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez a rész az egyik kedvencem lesz szerintem
    nagyon tetszett ahogy Robin és Catherine bedurcizott. És miért nem látta Robin a pillangót ez valami Holdhercegnős cucc? Nagyon köszi h megírtad ezt a részt így karácsonykor igazi karácsonyi ajándék lett. Arra azért kíváncsi lennék hogyan karácsonyozik Robin és Catherine. Neked is nagyon boldog karácsonyt és sok-sok ajándékot!

    VálaszTörlés
  4. Szia Orchidée!
    Szokásodhoz híven hoztad a formádat, mint mindig!<3
    Nagyon tetszett az eleje, közepe és vége!
    Imádom olvasni a fejezeteidet olvasni!!:)
    Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!
    Üdvözlettel:Luca:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!:) Először is neked is Boldog Karácsonyt! :) Másodszor nagyon jó lett a feji ^^ Ügyi voltál :) Vica :)

    VálaszTörlés
  6. Először is Boldog Karácsonyt kívánok neked és az egész családodnak,reménykedek benne, hogy lesz fojtatás is:)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Boldog Karácsonyt...így az utólsó hivatalos napon! ^^
    Most hoztam le a lemaradásomat és hát azta, nagyon sok mindenről lemaradtam!
    Robin és Catherine kapcsolata a lovas baleset óta...hát nagyon jó módon megváltozott! :)
    A csók végre megmutatta, hogy mit rejtegetsz a fejedben...mondtam is magamban-végre nőies és romantikus:D- Na jó, ismered az írási stílusom, és szerintem tudod miért tettszett ez a fejezeted! Lassúsága ellenére tele volt izgalommal..nem olyannal amit az ember egy akciófilm közben érez, hanemsokkal belsőségesebbel...lelkibbel:)
    Kicsit szégyenlem magam, hogy ennyi ideig nem jelentkeztem, és nem írtam :(
    Várom a következő fejidet, nagyooon!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  8. Szia drága :D
    Huh jól le maradtam, a fenébe is :((( Deee 8 perc alatt sikerült beérnem *-* Nagyoon imádtam az előző fejiket is :) És ha nem gond akkor leírom a véleményem ^^
    Szóval... amikor Cath Smithet úgymond "harcolt" egy kicsit tényleg féltem xD De nagyon tetszett, ahogy leírtad :) Valamint túl egyszerű lett, hogy elment :P Szerintem vagyis remélem még feltűnik :D Ha már Cath kedves volt és elengedte, bár én nem tartottam volna be a szavam a helyébe xD Amikor viszont Cath elájult, na akkor lettem mérges xD Azt hittem, hogy meghalt először mármint, amikor Robin odament és írtad, hogy fehér meg minden o.o De hálistennek csak én képzeltem be ^^" :D
    Amikor Robin visszavitte az n agyon aranyos volt :) Szerintem nem is beszélek most sokat, csak még egy kicsit :P
    Valami most egy kicsit nem tiszta :D Akkor most lesz békekötés vagy mi történt?:D Dulac nagyon érdekel, hogy mit akar csinálni?:D Ez egy kicsit nyugtalanít :D Viszont a barlangos részen behaltam xD Az iszonyat jó volt :) Mint ahogy a csók is :$ Ideje volt szerintem :)
    Remélem nem lesz semmi gond, de azt viszont akarom, hogy jóó izgi legyen mert azt olyan jól le tudod írni *-* :D nagyon várom a kövit és remélem megelégedtél a komimmal :$ Ugye nem bántottalak meg?:) Ha igen csak szólj ^^
    Puszillak(LLLL)

    VálaszTörlés
  9. Na halika:)
    Először is el kell mondanom, hogy ismét imádtam! Nagyon jó lett, bár én reménykedtem, hogy azért a csóknál tovább mennek...:D na jó de most viccet félretéve. Az a Dulac nem tetszik nekem! Úgy fejbe ütöttem volna. Jajj, és a kedvenc részem, vagyis inkább szópárbajom: "- Nem az enyém!
    - De igen!
    - Nem!
    - Nem folytatom ezt a gyerekes vitát..."
    Hát akkor azt hittem, hogy kifekszem a röhögéstől. Szinte magam elé tudtam képzelni a jelenetet. A barlangnál majd szét folytam:P Ha Dulac még egyszer előfordul, akkor kérlek, hogy Cath valami nehéz tárggyal üsse fejbe...megölni mégsem akarom:)
    Siess, és nagyon várom már az újat!!:DD
    puszi, és így tovább Netta

    VálaszTörlés
  10. Szia Orchideé!
    Először is; Boldog Új Évet Kívánok! Eddig nem nagyon írtam kritikát, de remélem nem baj, hogy ilyen későn kezdem.
    Másodszor; egyszerűen imádtam, eddig is csodás fejezeteket produkáltál, de most felülmúltad minden várakozásom. Csak annyit mondhatok: csodás lett.
    Szerintem tökéletesen meg tudod formálni az eredetileg is szereplő karaktereket, élethűen magam elé tudom képzelni pl. Robin dühös pillantását. Tényleg meglátszik, hogy sokat dolgozol velük. Anno szinte minden Holdhercegnős fanficet olvastam, de mostanra mind elmaradt, kivéve a tiéd. Élethűen leírod a szereplőket, a történéseket, a helyszínt. Röviden, összesűrítve, lényegre törően: Gratulálok, Sok sikert az újévben is a folytatáshoz! :)


    Sok puszi:

    Silivren

    VálaszTörlés
  11. Szia Orchideé!
    Először is boldog új évet!Mint mindig most is imádtam a fejeztet. Szerintem az lesz következő részben hogy Catherine meg menti a többieket ,de javics ki ha tévedek. Nagyon de nagyon várom az új részt!Puszi Lilla XD
    U.i.:Sajnálom hagy csak most írtam.

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)