2011. december 22., csütörtök

Részlet a harminckettedik fejezetből

Sziasztok!
Jelentkezek most így, karácsony előtt, és úgy döntöttem, csinálok valami olyat, amit nem szoktam... hoztam részletet!!! Lehet olvasni, jó szórakozást, remélem, várjátok a frisset, mert rendesen megszenvedtem vele! :D


 Bár sötétség vett körbe, és nem láttunk semmit, kézzel-lábbal tapogatózva haladtunk, mégis szikrák pattogtak kettőnk között. Még ha nem láttam, vagy hallottam néha, merre van, egyszerűen éreztem, mert áradt felőle az a szikrázó feszültség, és tudtam, hogy ő is érzi ezt, felőlem. Sokáig nem szóltunk egymáshoz egy árva szól sem - ő dühös volt, és makacs. Egyikünk sem akarta megtörni ezt a már-már kínos csendet, és tudtam, hogy ha most akármit mondanék, annak veszekedés lenne a vége. Azonban egy idő után már igencsak idegesíteni kezdett ez a szörnyű csend. Már-már megszólaltam, hogy mondjak valami békítőt, valamit, amivel nem idegesítem tovább, csak oldom a hangulatot, azonban megláttam egy apró fényforrást.
- Ó!  kiáltottam fel, hirtelen és megtorpantam.
- Mi van? - hallottam Robin hangját a hátam mögül, de nem válaszoltam, csak mentem előre, egyre bátrabban. - Hova sietsz úgy?
- Te nem látod a fényt? - mutattam előre.
- Milyen fényt?
 Csodálkozva fordultam hátra, de aztán rájöttem, hogy felesleges, mivel úgysem lát. Megdörzsöltem a szemem, hátha csak képzelődök, de nem. Látom. - Ó!
-----------------------------------------------------
Áldott Karácsonyt, és Boldog Új Évet! És... Jön a friss 24-én!!! :)))
Orchidée

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tetszett ez a kis apró részlet, izgalmassá teszi a 32. fejezetre való várakozást. :-)
    A karácsonyi friss meg egyenesen tökéletes ötlet! Ha tudom, megnézem majd még aznap!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nabazdmeg... xDxDxD persze pozitív értelemben... komolyan meg akarsz őrjíteni? vagy ez a bosszúd!? Örülök én hogy lesz 24-én friss és eskü el is olvasom, még akkor is, ha meg kell várnom, hogy mindenki lefeküdjön, mielőtt gépeznék, de meglesz! DE ez!! ezzel most csak felcsigáztál basszus!
    Mitől ideges Robin? Megcsókolta? Nem? Ha igen, akkor mért dühös? Ha nem, akkor miért nem? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááááááááhhhhhhhhhhhhh. huh, na kieresztettem a gőzt!

    Siess 24-e mert mérges leszek! xD
    Pusssz <3

    VálaszTörlés
  3. Ez egy jó ötlet volt xD...milyen kis gonosz így most mindenkit megöl a kíváncsiság :D nyugi Killa most is azon dolgozunk h jó legyen a feji :)
    puszi <3

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)