2011. szeptember 25., vasárnap

Rossz hír


Sziasztok!

Sajnálattal kell közölnöm, hogy egy hétig egyik blogomra sem tudok frisset hozni, mert gépletiltást kaptam, nem végeztem el egy házimunkát, amit meg kellett volna csinálnom tegnap...:/
A 'Lány az álarc mögött'-re 3-án, hétfőn jön a legújabb feji, az 'Az erdő illata' című blogon pedig 7-én pénteken. Tényleg sajnálom, de apa kijelentette, hogy egy héten keresztül nem ülhetek gép elé...:S
Ennek amúgy előnye is van... tudok addig is több fejezetet megírni előre. Ez nem jelenti azt, hogy többet fogok hozni egy héten, csak azt, hogy nekem előre meg lesz írva pár, és így könnyebben tudom írni a folytatást...
Bocsi még egyszer, majd jövök, mikor tudok...:)

Puszi: Orchidée

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)