2011. július 4., hétfő

Köszönöm :)))))

 Nos, ez a bejegyzés kétcélú...
 Az első az annyi lenne, hogy kaptam egy díjat, továbbküldték nekem, de jogtalanul, persze ezt ő nem tudta. A szerkesztő, a díj szerkesztője, tudomást szerzett arról, hogy néhányan azok közül, akiknek ő adta a díjat, továbbküldték, de ezt nem lehetett volna! Tehát írt nekünk, hogy ne haragudjunk meg, de ez jogtalan. Én egyáltalán nem voltam felháborodva, teljes mértékben megértettem, így leszedtem az oldalamról a díjat. De... kaptam tőle egy másikat, vigaszdíjat, aminek nagyon örülök. De ezt én a második díjamnak tudom be, mert Regina pótolta az előző díját!!! Köszönöm neki!!!
 És íme, a díjaim:




A második ok pedig az lenne, hogy megvan a 30. követőm is, aminek én nagyon-nagyon örülök!!!!! Köszönöm, hogy olvassátok a blogom, hogy írtok megjegyzéseket, nagyon boldog vagyok, hogy viszonylag rövid idő alatt elismertetek és befogadtatok, az tudja igazán, milyen érzés ez, aki átélte!!! Ezért én most készültem nektek egy kis ajándékkal... :)

Az eredeti angol és a magyar (amit én fordítottam):







































Remélem, tetszik... :) ;) :) ;) :D
Puszi: Orchidée

2 megjegyzés:

  1. Szia Orchedéem!
    Gratulálok a díjaidhoz!
    A képek fantasztikusak! Team Robin! <3 :D
    Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Gratulálok a díjakhoz!:)
    Nagyon tetszenek a képek :)
    Pussz: Áfonya

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)