2012. február 25., szombat

Negyvenedik fejezet - Kérés

 Sziasztok!

Lenne egy apró kérésem. 
Emlékeztek, csináltam már egyszer olyat, a harmincadik fejezet után, hogy megkértem az Olvasóimat, Titeket, hogy írjatok egy összefoglaló véleményt a történetemről. Most is ezt tenném. Mivel az előzőhöz CSAK Killa és LillaXD írtak, ezért reménykedtem, hgoy többet kapok most.
Azért nem írtam ezt a fejezet végére, mert a múltkor nemhogy ilyeneket nem kaptam, hanem még rendes komikat sem! Nagyon rosszul esett.

Részletesen írjátok meg a véleményeteket, kritikátokat, tegyetek javaslatokat!!! 

Mit gondoltok a karakterekről? Ki a kedvenc mellékszereplőtök, és miért? Élethűek, vagy sablonosak? (Szerintem nem jók, de majd mikor nyáron átdolgozom a történetet, ezen javítani akarok, és fontos, hogy mit mondtok!)

Van-e kedvenc részetek az egész történetben? Mi az, ha van? Mit gondoltok a cselekményről? Van-e olyan jelenet, amit Ti már elképzeltetek, és gondoltok, hgoy benne lesz? Ha van bármi elképzelésetek, akkor szóljatok nyugodtan, mert emlékszem, hogy mikor Killa írt nekem, akkor az ő kommentje nagy hatással volt a történet folytatására.

Mit gondoltok a stílusomról? Milyen MOST összehasonlítva az egy évvel ezelőttivel? Szerintetek fejlődtem? Ha igen, miben?

Nos, itt van Killa véleménye, amit írt tíz fejezettel ezelőtt:


"Szia!
Nah, én úgy érzem kötelességem teljesíteni a kérésed, bár azt nem ígérhetem, hogy úgy teszem meg, ahogy te azt várod.
Gondolom annyi nem elég, hogy tied a kevés közül, az egyik olyan történet, amit akkor is elolvasok, ha egy perc időm sincs. Volt már, hogy reggel jutottam csak gép elé, suli előtt, és nem tudtam nem elolvasni amit írtál, így aztán jól el is késtem.
A film engem annyira nem érintett meg, nem hagyott mély nyomot, te viszont annál inkább.
Igyekeztem eddig is leírni a véleményem, de megteszem még ezerszer is, ha ezzel segítek neked.
Röviden a szereplőkről annyit, hogy Catherine és Robin nagyon jól meg van formálva, látszik, hogy ők az ihletőid és a kedvenceid, de mindenkit háttérbe szorítanak, így ha megjelenik egyik másik ritkán használt karaktered, azok gyakran felszínesek. Egy szereplő, akit például nem szeretek annyira, az maga Coeur de Noir. Bár őt lehet direktbe is egyszerűnek írni, mivel a film alapján sem egy lángelme.
A történeted minden részét szeretem általában, de néha túl sok hangsúlyt fektetsz jelentéktelen részletekbe és az izgalmas és érdekes dolgok felett gyorsan átsiklasz.
Kedvenc részem minden Robin-Catherine rész, de főleg az, amibe egyszerre tudod belevarázsolni az izgalmat, a még fel sem fedezett, de érezhető szerelmet és vágyat és néha a humoros elemeket is. Ezeket szeretem a legjobban.
Néha lepj meg minket, valami olyannal, ami nem várható! Valami igazán nagy fordulatot, amire nem is gondolnánk! ;) Vagy kelts bennünk bizonytalanságot, hagyj függővégeket, hagyj rágjuk még inkább tövig a körmünk! :D

most például azt nem tudom, mi lesz a vacsora vége, mert lehet az egész őszinte, de átverés/csapda is. Kíváncsi vagyok. De ha van egy harmadik út ezeken kívül és te azt megírod, akkor teljesítetted minden kívánságom.
(kivéve azt, hogy íííííírj már valami 16-18-asat:DDDD de azt persze csak akkor, ha akarsz, ha nem akarsz, az se gond. :))

Huh, nem tudom, mennyire lett értelmes amit írtam, mert gyorsan, azt ami először a számra jött, így talán nem is lehettem volna őszintébb!

Nagyon várom a következőt, a design nekem nagyon tetszik és megtisztelő, hogy kitetted a fejlécet, hát még hogy csináltál mellé egy egész új kinézetet.

Pusssz, köszönöm, hogy te is kommentelsz mindig nálam és továbbra is számíthatsz rám bármiben! <3U."


Köszönöm azoknak, akik veszik a fáradságot, és írnak Nekem, mert ez számomra nagyon sokat jelent! Ezt főleg azok tudják átérezni, akik ugyanúgy blogolnak, történetet írnak, mint én.

Meg fogom hálálni, ha írsz!!! :)

Ja, még valami! Tudom, hgoy gonosz dolog tőlem, hogy úgy tettem közzé, mintha fejezet lenne, de tapasztalatból tudom, hogy ha ez lett volna a címe "Kérés", akkor feleannyian se néznék meg, mint ahányan egy fejezetet szoktak.

Ha jövő hét szombatig nem gyűlik ki a tizenegy komment ehhez a bejegyzéshez, akkor a fejezet MÉG EGY hetet csúszik.

Sajnálom, ha ezzel azokat büntetném, akik írnak, ezért nekik jövő hét végén elküldöm a fejit e-mailben, de remélem, erre nem lesz szükség, mert kigyűlik.

KÖSZÖNÖM, HA ÍRSZ!

5 megjegyzés:

  1. Szia Orchidée!
    Hát.. kezdem:
    A szereplőkről: van amelyikük néha egy-egy pillanatban tényleg felszínesnek tűnik, de van, hogy nem is baj mert nem szerepel sokat. Az az igazság, érzem, hogy tudnál jobb lenni, de nem tudnám megmondani hogyan, vagy mi a hiba - talán elfogult vagyok.
    Van-e olyan jelenet, amit már elképzeltem? Hát... nem igazán. De most, hogy így kérdezed, talán egy kisebb-nagyobb affér Robin kuzinjával.
    Egyébként sajnálom, hogy a legutóbbihoz nem írtak többen - engem is beleértve :( Bocsánatért esedezem. Tapasztalatból tudom, milyen, amikor amikor megírok egy, a számomra bizonytalan fejezetet, aztán arra se veszik a fáradtságot, hogy jelezzék, elolvasták. Kétségek közt maradok, és még bizonytalanabb leszek a folytatásban.
    Viszont! Még mindig nem nézted meg az oldalamon a díjadat, úgyhogy sipirc, vedd át!
    Amúgy nagyon kreatív ez a becsapós dolog, nekem nem jutna eszembe :)
    Szóval hajrá! Talán az lenne a legegyszerűbb, ha nem aggódnál azon, hányan írnak, csak csináld, ha szereted. Egyszerűen add magad az írásaidban - persze ezzel nem kétségek közé akarlak taszítani, vagy megcáfolni a tehetséged, csak egy tanács.
    Örök olvasód:
    Silivren

    Megj.: amúgy miért pont 11? Egy kicsit furcsa volt, csak azért kérdezek rá, mert a legtöbben kerek, vagy pont "félkerek" (ez egy új szó; egy kerek szám + 5 ) kommenthatárt szabnak. :D

    VálaszTörlés
  2. Első, még ide is. xD ;)
    Na szia Orchidée!

    Mi ugyan már megbeszéltük a dolgokat e-mailben, bár úgy tűnik elsiklottam afelett, hogy még ÉN sem kapok ma fejezetet... xD na mindegy, pedig már nagyon vártam, hogy szombat legyen! :/ :(

    (azért, ha mégis meggondolod magad, akkor, tudod az e-mail címem... ;) xD)

    Na, de térjünk rá valami kellemesebb témára. :P Köszönöm nagyon a megemlítést, azt meg pláne, hogy az én szép hosszú kommentnek már be nem skatulyázható véleményemet hoztad fel példának, de azt azért ne feledd, nem mindenki "író" és nem mindenkinek van szófosása állandó jelleggel, mint nekem. xD
    Tudod, hogy rám mindig számíthatsz, nem csak komment terén!

    És én vagyok az egyik, aki aláírja azt, hogy tényleg meghálálod a törődést, amit kapsz. :))
    Na, de hogy tovább támogassalak, válaszolok a kérdéseidre, bár az én véleményemet már ismerheted ezekről a kérdésekről.

    A karakterek közül TEAM ROBIN vagyok, eddig nem csak a legszimpatikusabb, de a legemberibb karakter. Bár őt nehéz lenne elrontani, főleg hogy nagyon sokáig alig került szóba. Cath alakul. Róla már kifejtettem bővebben a véleményem. Egyre jobb és jobb lesz, és bár nem tudom, hogy hogyan formálod őt, de ha még nem vagy benne egy kicsit te is, akkor sürgősen varázsold bele magadat a karakterbe! Mellékszereplő? KUTYULIK! xD Loveday nem jön be, se Benjamin, de ez nem a te hibán. Volt egy szereplőd, talán Mary volt a neve (Keira Knightly volt a képe asszem)ő nagyon szimpi volt, de aztán eltűnt.

    Kedvenc rész minden ami Robin-Cath. De tetszett, mikor Cath szajhának öltözött és úgy ment Robin szobájába. xD (bár ott imádkoztam nagyon, hogy jöjjön a fiú gyorsan). A cselekménybe nem szólnék bele, az a te dolgod, az íróé, én csak sodródom vele. Ha ez egy könyv lenne, akkor se látnánk, szólhatnánk bele az írás menetébe. ÉS HA MÁR HATÁSSAL VAGYOK RÁD (direkt volt nagybetű xD) Akkor én már nagyon-nagyon sok jelenetet elképzeltem, de hát azok mind elbírnának minimum egy 16-os, ha nem egy 18-as karikát. De nem mondok semmit, mert azért kezdtem el saját történetet írni, mert mindent amit olvastam, kedvem volt átírni. xD (de ha ezt is én írnám, akkor én mit olvasnék, min izgulnék, mire várnék??)

    Na szóval, aztán, mi van még? Áh, az evolúció. :D xD Határozott fejlődés mutatható ki az Orchidée álnevű individumon! :D (főleg azóta a bizonyos fejezet óta. ;)) Az eseménymeneted kiszámíthatatlan lett, még abból a szempontból is, hogy hol lassan, hogy gyorsan haladsz, hol részletezel, hol nem... xD Én ezt imádom, tarts bizonytalanságban, ejts kétségek közé, lep meg, varázsolj el és szakíts ki a világból. Pont ezt teszed, szóval most nincs több mondani valóm.

    Maximum annyi, hogy FEJEZETET AKAROK! xD (Szóval szedjétek össze magatokat olvasók, írjatok 5 perc alatt annyit amennyi belefér, hogy olvashassuk a fejezetet, mert különben kiugrom az ablakon! Akik engem is olvasnak, azok bánhatják, mert akkor nem lesz több friss! xD)

    Na a kortárs beszéd is megvolt! Remélem elégedett vagy velem ez alkalommal is! (ha bármi konkrétabbra van szükséged, e-mail)

    Pusssz <3U.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Maguk a karakterek nagyon tetszettek, főleg akiket te magad alakítottad ki(szóval nem volt benne a filmben). Nem tudom iért gondolod, hogy sablonosak a szereplőid, szerintem ezt a butaságot bátran verd ki a fejedből! A cselekményekkel alapvetően semmi bajom nincs, bár mivel kíváncsi természet vagyok mindig sajnálom, ha a már előző fejezet óta várt részre még mindig nem került sor, de mondom ez csak azért van mert nem szeretek rá annyit várni:)
    A várt részhez annyit, hogy valami nagyon-nagyon meglepő helyzetben derüljön ki Rine titka, vagy csak egyszerűen győzze le valamiben Robint. Egy kis szappanoperás beütéssel felbukkanhatna valaki, aki valami régi sérelemért elrabolja Catherine-t és hát azt még nem tudom... DE természetesen nem akarok beleszólni, szerintem így is nagyon jó, amit írsz, nehogy már én adjak ötletet :D
    A fejlődéssel kapcsolatban, mostanában valahogy jobban bemutatsz mindent és ez persze pozitín. A minden alatt tájat, érzést, kinézetet stb. értek.
    Nagyon kedvenv részem nincs, az egészet szeretem.
    Azt hiszem megint keveset írtam :/
    puszi
    U.i.: ciki, de bevallom ha nem lett volna ott a fejezet rész akkor biztos, hogy nem ma olvastam volna el :( és hát ez így belegondolva gáz...

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Várom már a 40. fejit, szóval tessék írni a véleményeket!

    Azt hiszem, minden egyes fejezettel egyre jobbá váltál, egyre inkább alakultak a szálak. A kezdetek mindenki számára egy nehéz szakasz, de szerintem te profin megbirkóztál ezzel. Csak fejlődsz és fejlődsz. Van érzéked az íráshoz.
    Amit legfőképpen kedvelek a történetedben, az az, hogy nem Maria főszereplős fanfic lett belőle, hanem megjelent Catherine, egy új szereplő.
    Mivel a film és a könyv sem valami oltári nagy durranás, ami kasszasikert hozna, ezért fontos a változtatás. Ezt te megtetted, és ettől lesz ennyire klassz, amit írsz, mert tudsz változtatni és átírni.
    A saját fantáziád szerint alakítod a cselekményt, a szereplőket. Nem ijedsz meg az új szálak bevitelétől, és ez fontos.
    Számomra Catherine és Robin az abszolút két kedvenc. Robin érthető, hiszen mindenki őmiatta kezdett el blogolni, nem pedig annyira a történet miatt. Robin karakterhű maradt, ami jó, mert őt máshogy el sem tudnánk képzelni. Az már nem lenne az igazi. A mi Robinunk maradjon meg ilyennek.
    Catherine karaktere egészen megfogó, azonosulni lehet vele. A személyisége passzol az egész sztoriba, Robinnal jól összeillő párost alkotnak. Kedvelem.
    A többi szereplőt is szeretem. Velük is foglalkozol, de nem túl sokat. Végül is nem róluk szól a történet.
    A leírás magával ragadó, szinte látja az ember az egészet, miközben olvassa. Remek leíró és párbeszédes részek váltakoznak, egyiket sem viszed túlzásba. Számomra a fejezetek hosszúsága összességében megfelel. Imádom a vicces, romantikusabb jeleneteket Robin és Catherine között.
    Ennyire volt időm, bocsánat.
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Még csak pár napja kezdtem el olvasni a történetet, de máris imádom!!!

    Szereplők: szerintem a film eredeti szereplői mind élethűek, kicsit sem eltérőek az eredeti személyiségüktől. Gratula, tényleg, kevés író tud karakterhű lenni ;)

    Kedvenc szereplő: a filmbeli szereplők közül egyértelműen Robin :P De őt most nem részletezem, mind ismerjük és szeretjük :) A saját szereplők közül Catherine nálam a befutó, nagyon eltaláltad a személyiségét, tökéletesen illik a mi drága Robinunkhoz :D És Brandon... Már most orrba tudnám vágni - vagyis tökéletes városi, nagyzolós férfi, tökéletes karakter :D

    Kedvenc jelenet: Hmmm... Egyértelműen Robin és Catherine sétája :D Jó volt, hogy végre megnyíltak egymásnak, ha nem is teljesen, de ez is valami, sőt! :D

    Egy apró tanács... vagyis nem is tanács, hanem javaslat, hozzászólás, vagy aminek lehet hívni :D Régebben én is írtam történeteket - és remélem, hogy hamarosan lesz ihletem és időm is arra, hogy újrakezdjem - és hozzád hasonlóan én is feltettem őket a blogomba. Én azt csináltam, hogy belinkeltem zenéket egy-egy jelenet elé, jelenethez, szituációhoz illően - mint ahogyan a sorozatokban, pl. a Vámpírnaplókban szokott lenni. Sok pozitív visszajelzést kaptam, miszerint sok ember számára így élvezetesebb lett az olvasás - és más blogokon is, ahova az írok raktak be zenéket, nekem is hangulatosabb volt az olvasás :D De ez csak egy ötlet :D

    Uhh... bocsi, ha a vége felé elég értelmetlen-értetlen lett a komi, de késő este van és az agyam nem funkcionál már rendesen X3

    Továbbra is rendszeres olvasód maradok! :)


    XoXo

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)