2012. február 4., szombat

Harminchetedik fejezet - Bizalom

Sziasztok!
Késő van, de hoztam a frisset, köszönöm, akik írtak az előzőhöz, de azért lehetne több is!!!! Gyúrjunk rá a tízre!!!
U.i.: Bétázva van!!!


- Brandon Cunningham - sziszegte dühösen mellettem a fiú, mire rákaptam a pillantásom. Mi folyik itt?!
................
- Baj van? - kérdeztem, meglepődve dühe hevességén. - Ki ez?
- Brandon? Ő az apám húgának, Emiliának a fia. Az unokafivérem - morogta olyan hangsúllyal, hogy hallatszott, legszívesebben megtagadná a kuzinját.
- Hm - dünnyögtem. - Mennem kéne akkor átöltözni. Nem akarok így megjelenni a vendégeitek előtt - néztem végig cseppet sem elegáns, de szép kis ruhámon, és kicsit sáros cipőmön.
 Robin is végigmért, de nem fűzött semmit a megjelenésemhez.
- Gyere! - Megfogta a kezem, és elindultunk együtt a szállásom felé.
- Brutus, Dante, ne csatangoljatok el! - kiáltottam vissza félúton a két félnótásnak, akik nagy bizalmatlanul méregették a kocsit. Hangomat meghallva felkapták a fejüket, de tudták, hogy ez nem hívás, csak figyelmeztetés, így a helyükön maradtak.
 Szinte tapintható volt a feszültség. Robinból csak úgy áradt az idegesség, megfagyott körülötte a levegő. Bár tudtam, hogy ez nem nekem szól, mégis vészjósló pillantásától megriadtam, s kerültem a tekintetét. Pár pillanatra még az is megfordult a fejemben, hogy ez amiatt van, mert tudja, hogy nem mondtam el neki valamit, de aztán elvetettem az ötletet. Belülről még mindig marcangolt a bűntudat a titkolózás miatt. Ha akartam volna, se lettem volna képes tréfás megjegyzésekkel feloldani a hangulatot, hogy elfelejtse, ami bosszantja. Vicces látványt nyújthatunk - gondoltam keserűen. Egy dühös - vagy legalábbis ideges - fiú egy fancsali, bűntudatos, arcot vágó lányt vonszol maga után, nem mellesleg nemrég még ellenségek voltak. Kicsit se röhejes.
 Kíváncsi tekintetektől kísérve beléptünk az épület ajtaján.
- Robin, az ég szerelmére, igazán nem kell rángatnod! - fakadtam ki önkéntelenül. Bosszús szavaimat legszívesebben azonnal visszaszívtam volna, hát még mikor megláttam a felém forduló fiú még mindig ideges, de már egyben sajnálkozó arcát.
- Ne haragudj, nem akartam neked támadni - suttogtam, mielőtt bármit is szólhatott volna. - Vezess!
 Megrázta a fejét, jelezve, hogy nem neheztel rám, majd egy szó nélkül, engedelmesen továbbindult. De a változást megéreztem, már nem húzott, ráncigált magam mögött, hanem belém karolva vezetett, udvariasan, óvatosan. Az oldalamnál éreztem izmainak mozgását, s a kezem a bordájához préselődött minden egyes lélegzetvételénél.Végig mosolyogtam.
- Itt vagyunk - mutatott az ajtómra. - Megjegyezted az utat?
- Igen, persze - hazudtam. Már hogy jegyeztem volna meg, mikor ő ott volt mellettem?
 Odament, és kinyitotta előttem az ajtót. Udvariasan félreállt, ás tartotta, míg beléptem. Felnevettem. - A nagy lovagias...
- Ez csak természetes - mosolyodott el. - Bolond lennék ilyen szép hölgyeknek nem tartani az ajtót. - Habozott, hogy bezárja-e. - Magadra hagyjalak?
 Elgondolkodtam. Az egy dolog, hogy van egy titkom, amit nem vagyok kész kimondani, de hogy még nem is bízok benne a gyöngyökkel kapcsolatban?! Úgy éreztem, mintha a titkolózás égetné belülről a lelkemet. Tudtam, hogy a legokosabb az lenne, ha magam döntenék, de ezt nem tehettem meg. Robin megbízott bennem. De én...
 Lehuppantam az ágy szélére, és a zsebemhez kaptam. Megbízok benne.
- Csukd be az ajtót! - mondtam, mire biccentett, és kilépett. - De te maradj bent! - kiáltottam utána, ő pedig egy pillanatig meglepetten bámult rám.
- Rendben - felelte, és engedelmeskedett.
- Robin... - kezdtem, mikor lassan leült mellém. Az ágy besüppedt súlya alatt. - Az erdőben, mikor kavics ment a cipőmbe... nos, igazából nem volt semmiféle kavics - vallottam be -, hanem találtam valamit.
 Robin kíváncsi, oldalra döntött arccal nézett rám. - Mit?
 A zsebembe nyúltam, hogy kiemeljem a nyakláncot. A kezembe fogtam egy kis homokot is, amit még az ékszerrel együtt került oda. Amikor a fiú elé emeltem, először nem ismerte fel, mi az, hiszen por fedte az egészet. Ráfújtam, s a por alól felbukkantak az apró fényes...
- A gyöngyök! - suttogta Robin tágra nyílt szemmel. Egy időre szó szerint lebénult a döbbenettől, aztán felé nyúlt, de végül nem merte sem kérni, sem elvenni.
 A kezébe nyomtam. - Fogd meg nyugodtan!
- Úristen. - Nyelt egyet, s csodálta gyöngyházfényű csillogásukat. - Ezek nagyon szépek!
 Felálltam és elkezdtem fel-alá járkálni. - Nem tudom, mihez kezdjek velük! - tártam szét a karom tanácstalanul.
- Először is ne beszélj róla senki másnak, és mindig tartsd magadnál! - nyomta vissza a kezembe határozottan. - Ez sok emberben felélesztheti a kapzsiságot.
 Visszatettem a zsebembe. - Amilyen szép, olyan veszélyes... - motyogtam.
 Robin hirtelen erősen megragadta a vállamat. - De nem kellett volna csak azért megmutatnod, hogy lenyugtasd háborgó lelkiismeretedet.
 Felkaptam a fejem, és csodálkozva bámultam rá. - Micsoda?!
- Figyelj, én tudom, hogy nem mondtál el nekem valamit, és hogy emiatt bűntudatod van, és úgy érezted, hogy helyette...
- Nem! - vágtam közbe erélyesen.- Mármint tényleg nem mondtam el mindent - vallottam be elpirulva -, de nem azért mutattam meg, hogy helyettesítsem! Azért, mert én... én bízok benned - sütöttem le a szemem szégyenlősen.
 Államnál fogva visszaemelte az arcom. - Mondd, honnan tudtad, hogy még titkolok valamit? - kérdeztem halkan, mielőtt megszólalhatott volna.
- Megérzés - felelte. - Meg... kicsit olyan bűntudatosan viselkedtél a vallomásod után... magadba fordultál.
- Ne haragudj, hogy...
- Várj! - szakított félbe. - Megértem, ha nem akarod elmondani. Nem akarom erőszakkal kiszedni belőled a titkaidat, majd beavatsz, ha készen állsz. Nem kell elsietni semmit. - Belül mosolyogtam azon, hogy biztosra veszi, hogy valamikor el fogom mondani.
 Könnyek gyűltek a szemembe. - Köszönöm.
 Pár másodpercig fogva tartottuk egymás tekintetét. - Robin, ígérd meg, hogy senkinek nem szólsz a gyöngyökről - kértem, hogy eltereljem a témát, pedig mér akkor tudtam, hogy nem fog beszélni róla, hiszen ő mondta nekem, hogy tartsam meg magamnak.
 A szívére tette a kezét. - Megígérem, Rine. Lakat lesz a számon. - S megtörve a helyzet komolyságát, jelképesen lezárta ajkait.
 Elmosolyodtam. Még valami kezdetleges kuncogásféle is elhagyta a számat.
- Mennem kell - mondta, és az ajtó felé indult. - Apámnak biztosan szüksége van rám. - Látszott rajta hogy nem szívesen megy el.
- Várj! - kiáltottam egy erős belső késztetés hatására, mielőtt még kisurranhatott volna.
 Megtorpant és felém fordult. - Igen? - Sötét szemeivel kíváncsian méregetett.
- Robin, én... köszönöm - léptem hozzá. - Köszönöm ezt a csodálatos délelőttöt. - Lábujjhegyre emelkedve odahajoltam az arcához és - isten tudja, honnan szereztem ehhez bátorságot - adtam rá egy puszit. Ajkam csak pár másodpercre érintette bőrét, mégis azonnal elöntött a forróság.
 Tekintetemet lesütve léptem hátra, s addig nem is néztem fel, míg meg nem éreztem lágy érintését az arcomon. Szeme csillogott, s - csodák csodája - az ő arcát is enyhe pír borította, de mosolygott.
- Én köszönöm, hogy eljöttél velem - suttogta. Egy pillanatig azt hittem, meg fog csókolni, ám mégsem tette ezt. Végigsimította az állam vonalát, aztán felsóhajtott.
- Tényleg mennem kell - mondta keserűen. - De nemsokára találkozunk - gérte, majd leejtette a kezét, és elfordult.
- Nemsokára - ismételtem, nekitámaszkodva az íróasztalomnak, és figyeltem, ahogy elmegy. Az ajtó zárja halkan kattant, ahogy becsukta maga után.
 Lassan az ablakhoz mentem, és kibámultam rajta, magamban elmélkedve. Pótcselekvésként, hgoy kezeimet lefoglaljam, a gyöngyszemeket görgettem végig az ujjaim közt. Kezemre átragadt egy kis por. Lefújtam, s az ablakon át besütő nap fényében csodáltam a porszemek levegőben vetett táncát. Aztán figyelmem önkéntelenül is visszakalandozott a nyaklánchoz. Mit tehetek vele? Senki nem tud segíteni - gondoltam keserűen. Aztán hirtelen eszembe ötlött valaki.
- Segítségre van szükségem! - eresztettem ki egy kiáltást belül a fejemben. - Holdanya, segíts, kérlek!
 A válasz csupán pár másodpercet késett. - Már vártam hívásod.
- Akkor tudod, miért szólítottalak - haraptam be az ajkam.
- Mindent tudok. - Kurta megjegyzéséből nem derült ki, hogy ezt a 'mindent' csak a mostani hívásra érti, vagy úgy általában mindenre.
- Nem tudom, mit tegyek - vallottam be. Leültem az ágy szélére, s a gyöngysort még mindig a kezemben forgatva. Észrevettem, hogy enyhén világít, biztos az ereje jelzése.
- A te erődet érzékeli - felelte kimondatlan kérdésemre a hang. - Ne felejtsd el, hogy varázserővel bír.
- Bár el tudnám felejteni - sóhajtottam fel szomorkásan. - Ennek az ereje előhozza azt az átkozott kapzsiságot az emberek szívének mélyéből! - Egy ötlet apró szikrája gyúlt az agyamban. - Nem lehetne valahogy... megszüntetni ezt az erőt?
 Nem kaptam egy ideig választ. Már azt hittem, eltűnt a fejemből, mikor végre megszólalt:
- Könnyebb, mint gondolnád.
- És? - sürgettem. - Mi az?
- Le kell mondanod róla. - A halk feleletre elkezdtek kattogni az agyam vaskerekei.
- Akkor... elég csak oda visszatennem oda, ahol találtam? - kérdeztem megkönnyebbülten.
- Nem, mert attól függetlenül, hogy elrejted, még a tiéd marad. - A válasz nem elégített ki.
- De akkor mit tegyek vele? - estem kétségbe.
- Erre neked kell rájönnöd.
- De azt mondtad, segítesz! - fakadtam ki ingerülten.
- Segítek, de nem oldok meg mindent helyetted - felelte ugyanolyan nyugodtan, mint eddig.
 Nagyot sóhajtottam. Semmi jó nem származik abból, ha dühöngök. Igaza van, nekem kell megoldanom a saját problémáimat. Válaszadás előtt vettem egy nagy levegőt.
- Köszönöm. - De már nem hallotta, mert eltűnt.
 Abban a pillanatban, ahogy lehuppantam a fésülködőasztal melletti székre, kinyílt az ajtó. Egy kerek arcú, kissé gömbölyded, egyszerű ruhát viselő lány lépett be.
- Kisasszony - pukedlizett -, engem Lord de Noir küldött, a szobalány vagyok. Azt mondta az úr, hogy segítenem kell magának a készülődésben - magyarázta.
- Ó, jó, rendben - feleltem meglepetten.
 Biccentve vette tudomásul, aztán félreállt, hogy bejöhessen két fiú, kezükben nehéz vízzel teli vödröket cipelve. A lány kinyitotta a ruhásszekrény melletti ajtót - bekukkantottam, egy fürdőszoba volt -, és beengedte őket. Azok beleöntötték a gőzölgő vizet egy oroszlánlábas kádba, ás aztán el is tűntek.
- Kisasszony, a fürdője készen áll - szólt a lány, amint beleszórta a fürdősót.
- Ó, de csodás! - sóhajtottam elragadtatva, és elkezdtem vetkőzni. Londonban is voltak már szobalányim, tehát nem éreztem furcsának a helyzetet. Ez a lány azonban még igen mereven viselkedett, láthatóan nem érezte jól magát a társaságomban.
- Mondd, kik ezek a Cunningham-ék? - tudakoltam, hogy feloldjam a hangulatot. Tervem bevált. A lány szeme megcsillant, érezvén, hogy most pletykálhat egy jót.
- Londoniak, és igen elegánsak. Amikor jönnek, mindenkinek ki kell öltöznie, mert Emilia Cunningham - Lord de Noir húga - igen előkelő asszony. Brandon, a fia már kicsi kora óta Robin úr vetélytársa mindenben. Mindig versengenek - legyintett.
- Tehát túlteng bennük a bizonyítási vágy, hogy melyikük a férfiasabb - jegyeztem meg, ahogy beleereszkedtem a forró vízbe. Hirtelen kíváncsi lettem erre a fiúra. Robin vetélytársa. Hm.
 A lány önkéntelenül felkacagott, aztán a szája elé kapta kezét és elpirult. - Elnézést - motyogta -, nem magán nevettem.
 Mosolyogva legyintettem, aztán elkomorodtam.
- Tehát azt mondod, mikor jönnek, idehozzák London... hm... előkelőségét? - kérdeztem kíváncsian.
- Ó, igen. Olyankor mindig olyan... merev a hangulat. De ma nem lesz, hála magának, hiszen ünneplünk eleve is.
- Nagyszerű! - csaptam össze a tenyerem. - Akkor ma én is kiöltözök, ugye?
- Igen, hiszen maga a díszvendég - bólintott.
- De régen is volt... - suttogtam, felidézve azt az időt, mikor apám bevezetett a londoni társaságba. Tizenhat éves koromban, azaz egy évvel ezelőtt. - Ó, már tudom is, hogy milyen hajat szeretnék! - Felcsillanó szemmel fordultam a szobalány felé, aki mosolyogva tartotta elém a fürdőköpenyt, miközben kiléptem. Aztán ahogy felsegítette rám, azonnal el is kezdtem sorolni neki az aznap esti kinézetemre való terveimet. És közben egyetlen ember járt a fejemben. Vajon Robin mit fog szólni ahhoz az elegáns Catherine-hez, aki ma este leszek?
--------------------------------------------------
Na, mit szóltok? Szerintetek mi fog viselni? Mit szóltok ehhez a helyzethez, hogy Robin elfogadja a titkát? Mit jelenthet az, hogy le kell mondania róla???
Írjatok, mert véleményetek nagyon sokat számít!!!!!!!!!!!!!!!!

7 megjegyzés:

  1. Szia Orchidée!!!!!!!!!!!
    Tudtam, hogy nem hihetek a bloggernek! nem jelezte még a frissed, de mondom azért felnézek hátha és TESSÉK!
    Az eleje nagyon tetszett, főleg a beszélgetés, hogy Robin sejtette a titkot és hogy megérezte, hogy nem a gyöngy az. Az hogy Cath mondjon le róla? Talán oda kell adni valaki másnak, passz, lehet nem ilyen egyszerű..
    Aztán sejtettem, hogy ez a Brandon egyfajta vetélytárs lesz! muháháháhá! alig várom, de nem tudom eldönteni minek örülnék jobban... Ha Cath végig Robin mellett tartana ki és így okozna a fiúnak boldogságot, Brandonnak meg bosszúságot, vagy ha Cath és Brandon között villanna néhány szikra, amitől Robin lesz féltékeny? És bármelyik is lesz, mi lesz a vége? Nagy csókjelenet? Nagy veszekedés? Ki tudja..... :D
    Abba biztos vagyok, hogy Cath gyönyörű lesz. ;) (kééép lesz? elég csak a ruháról akár... *.*)
    Ám aminek nagyon örültem, az Cath puszija volt. VÉGRE! Haladást érzek! :DDDDDDDD Azon lepődnék meg (én is és Robin is) ha legközelebb Cath csókolná meg Robint, nem fordítva... ;P;P
    Holdanya jó fej. xD bírom a buráját. xD Whoopi Goldbergre gondolok, mikor az ő részét olvasom, amikor a "A koboldok varázslatos legendája" c filmben a földanyát alakítja. :D (gyerekkorom kedvenc szerelmes meséje... *.*)

    Na jó, mára ennyire futotta, nagyon jó volt, de most már kicsit felpöröghetnénk... xD ha a vacsorát vagy ebédet vagy mi lesz, tovább húzod a következő résznél akkor kiugrom az ablakon. :/ Legyen hosszú, és izgalmas, és fordulatos! :DDDD

    Pusssz jó8 (és visszajött a netem, szal holnap próbálom majd hozni a Wild Foxra a fejezetet! Nézz majd be!) <3U.

    VálaszTörlés
  2. Szia Orchidée!
    Sajnálom, hogy ilyen régen nem írtam, de most írok!!
    Nagyon imádtam és remélem mihamarabb lesz kövi feji!!!
    Puszíí

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Nagyon jó volt ez a rész is külön tetszett ahogy Catherine összeszedte minden bátorságát h megpuszilja Robint és alig várom én is az elegáns Catherinet. Mellesleg nagyon remélem h lesz egy kicsi féltékenykedés is, esetled harc is Robin-Brandon párossal. Külön kiváncsi vagyok Robin reagálására amikor Catherine elmondja h nincs bátya. :D
    Puszi Pati ;)

    VálaszTörlés
  4. Sziaa Orchidée!

    Hát ez... aranyos volt!
    Egyrészt éreztem, hogy ez a Brandon gyerek még sok fejtörést fog okozni mind Cath-nek, mind Robinnak. Remélem lesz harc, haves érzelmek és úúúú. Szóval remélem, hogy lesz benne egy kis féltékenykedés, mert Brandon rárepül majd a mi csajszinkra, és Robin meg féltékeny lesz, és most végre ő lesz a kezdeményező, és elcsattan egy kis csóóóók. :D

    Örültem, hogy elmondta a gyöngyöket, valahogy mégis jobb, és az, hogy mást viszont megtartott magának nem baj, mert Robin nem volt seggfej, és hiszti helyett megértő volt. Büszke voltam rá! :))
    A Holdanya meg... szerintem az okosok, azok, akik mindent tudnak élvezik, hogy szívatnak minket. Mindig ez van. Szerintem a HP-ben is Dumbledore mindig tudta a megoldást, de sosem árulta el, mondván, hogy Harry-nek kell rájönnie. És még sorolhatnám az ilyen filmeket, és meséket, de most csak ez jutott eszembe, holott nem is láttam még az összes filmet. :D Sőt nem is olvastam. :D
    Na, mindegy, szóval ez mindig így van. Szerintem valahogy meg kell semmisíteni a gyöngyöket, vagy én nem tudom.
    Kíváncsian várom, hogy hogyan alakul majd az este, meg azt is, hogy milyen is lesz Cath az este folyamán. Kíváncsi vagyok! :)

    Csókollak, és naaagyon jó fejezetet alkottál nekünk! :)

    VálaszTörlés
  5. Juj, kavarodnak a szálak, kavarodnak a szálak..
    Erre a Brandon-ra már én is kíváncsi vagyok, hogy Robinnal állandóan harcban vannak. Van egy olyan érzésem, hogy Cath lesz most az egyik harc tárgya. :D
    Puszi. Nos, abba mindketten belevörösödtek, tehát alakul valami, alakul valami :DD
    Amúgy a betűtípussal kapcsolatosan annyit mondanék, hogy az 'e' betűt nehezen lehet kivenni.
    Kíváncsian várom a következőt, mert sejtem, hogy az nagyon izgalmas lesz, főleg úgy, hogy Cath kicsípi magát :D

    VálaszTörlés
  6. Kedves Orchideé!
    Nagyon tesztet!!!!! És szerintem valami nagyon csinos ruhát fog felvenni.Szerintem Robin elfogadja Catherine titkát. És remélem a gyöngyről kell lemondania és Robinról.Nagyon várom az új részt!
    Puszi Lilla XD

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Bocsi, hogy az előzőhöz nem írtam, de eltiltottak a géptől, és időm se nagyon volt.
    Na, nem mentegetőzök tovább. Nagyon jók ezek a megnyugvó részek, mikor már nincs olyan igazi veszélyforrás, de probléma még azért akad bőven. Rine és Robin kapcsolata is kibontakozóban van, egyre nyilvánvalóbban vannak oda egymásért-persze eddig is magától értetődő volt. Látszik a tetteikben is. Nagyon aranyosak voltak együtt.
    Na megyek is...
    Pá:
    Silivren

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)