2012. január 14., szombat

Harmincnegyedik fejezet - Csoda

SZIASZTOK!
Itt a friss!
Nem válaszolok most a komikra, csak annyi, hogy:

Killa, előző komidban írtad, hogy nem adtam ki mindent magamból! Hogy lehetne még jobb! Mire érted ezt? Mi nem tetszett?

 Robin nem sietett. Határozott, de lassú léptekkel haladt felénk, és én teljesen biztos voltam abban, hogy csak az én idegesítésem a cél. Az emberek elhúzódtak előle, hogy utat adjanak neki, hiszen a tér túloldalán foglalt helyet. Úgy tettem, mintha nem zavarna, hogy húzza az időt, de legszívesebben a képébe ordítottam volna: "Szedd már a lábad, az isten szerelmére!". Tudtam, hogy azt akarja, hogy ezt tegyem, hogy provokáljon, és én pont ezért nem tettem meg. Na meg az előző kirohanásom után igen furcsán hatott volna. Már az sem volt Holdhercegnőhöz méltó, hogy ráordítottam Robinra, hogy vonszolja ide magát. Persze ez nem azt jelenti, hogy megbántam volna.
 Bégül odaérkezett hozzánk, és szenvtelen arccal várta, hogy mi lesz. Elfojtottam egy sóhajtást, majd tekintetemet a pillangóra függesztettem, aki vele együtt visszatért. Az érzékelte, hogy őt figyelem, s Robin kezéről a miénkre szállt.
- Tedd ide a kezed - néztem a fiúra.
- Hol marad a szép szó? - pimaszkodott szárazon. - Mi vagyok én, valami állat, hogy parancsolgassanak nekem? - Az apja felhördült, de nem szólt semmit. Megérezhette, hogy ez csak a kettőnk dolga.
 Igen! - vágtam volna rá szívesen, de támadt egy olyan érzésem, miszerint ha ezt megtenném, sértetten sarkon fordulna, és itt hagyna minket. Így is elég mérges volt Loveday miatt, nem akartam továbbfeszíteni a húrt, inkább hagytam, hogy megalázzon.
- Kérlek - mondtam halkan, mélyen a szemébe nézve. Hát nem bírja felfogni, hogy mennyire kimerült vagyok?! Elegem van ebből az egészből! - panaszkodtam magamban, s legszívesebben lehunytam volna a szemem, és elrohantam volna, hogy elfelejtsem ezt a vállamat nyomó felelősséget, az izgulást, Robin haragját, hogy egy kicsit egyedül lehessek, de nem tehettem meg.
 Megéreztem Robin kezét az enyémen. Na végre! Felemeltem a fejem, hogy körbenézzek, végigpásztáztam a tömeget, az embereket. Egytől egyig rezzenéstelenül figyelték ötünket, ahogy ott állunk együtt, összefogott kézzel.
 Meg akartam szólalni, beszélni hozzájuk, de mielőtt bármit is tehettem volna, valami fényes dolgot láttam felénk repülni. Csodálkozva odakaptam a tekintetem, s a többiek is az égre meredtek, ahogy én, csak ők nem láttak semmit. A kis csapat fénylő lepke fehéren megvilágította a teret, s én azt akartam, hogy mindenki lássa őket. Lássuk, mekkora az erőm! - kiáltottam fel magamban, s minden erőmmel arra koncentráltam, hogy láthatóvá tegyem a kis lepkerajt.
- Nézzétek! - harsant fel mögöttem a kis Sarah hangja, s hangos morajlásból, elragadtatott kiáltásokból tudtam, hogy sikerrel jártam. Kinyitottam a szemem, és Loveday dicsérő tekintetével találtam szembe magam.
- Hittél az erődben - formálta a szavakat az ajkával. Mosolyogva bólintottam, aztán a figyelmemet újra az apró állatoknak szenteltem, akik már nagyon közel jártak, annyira, hogy ki lehetett venni, hol melyik van. Megszámoltam őket, halálpontosan tizenketten voltak.
 Mindenki őket bámulta, kivéve egyvalakit. Éreztem magamon Robin tekintetét, és úgy tettem, mintha nagyon lekötne a felém szálló apró csapat. Úgy látszik, most túl érdekes vagyok, hogy haragudjon - gondoltam keserűen.
 A lepkék, ahogy odaértek hozzánk, körbevettek engem, s rászálltak a karomra, derekamra, hajamra, hátamra. Furcsának találtam, hogy ott voltak rajtam, mégsem érzem érintésüket, csak egy kis meleget sugároztak bőrömre. Hirtelen elkezdett mozogni a szárnyuk, fel-le lebegtették, s én éreztem, hogy lassan emelkedek. A szemem tágra nyílt a csodálkozástól, s a döbbenettől. Ez egy csoda - futott át a fejemen. Kezem kiszakadt a többieké közül, ahogy egyre fentebb és fentebb emelkedtem, majd éreztem, hogy a lábujjaim sem érintik a földet. Nem vittek magasba a lepkék, alig húsz centiméterrel a föld felett lebegtem, s ezt én tökéletesnek találtam.
 Pillantásom végigfuttattam az embereken, majd végül megpihentettem az előttem álló négy emberen. Mindannyian csodálva bámultak engem. Hirtelen szavak tömkelege tódult a fejembe, egy szöveg, melyet éreztem, hogy ki kell mondanom: - Hold anyám! - kiáltottam az ég felé fordítva arcomat. - Ezen a helyen sok évvel ezelőtt egy átok kimondatott, mely sújtja völgyünket, s erdőnket! Ezen átok nem engedett beteljesülni sem barátságot, sem szerelmet. Én, Catherine Anne Merryweather, a Holdhercegnő, meghoztam a Békét! Barátságot kötöttem az ellenséges klán tagjaival, hogy megtörhessem az átkot. Kérlek, Hold anyám, hogy segíts nekem, végérvényesen visszavonni! - fejeztem be, majd vártam valami jelre, akármire, mert el sem tudtam képzelni, hogy most mit tehetnék.
 De a természet megint megoldotta a problémámat. A tengeren, a horizont felől éles fehér köd haladt felénk, iszonyú gyorsan. Mikor közel ért, fénye annyira bántotta a szememet, hogy be kellett csuknom, mint mindenki másnak. A lepkék leereszkedtek a földre, s én éreztem, mikor halad át rajtam a feloldozó fehérség. melegség járta át a testem, s a fejemben egy hang szólalt meg:
- Bátor leány vagy, Catherine Anne Merryweather, Holdhercegnő. Feloldottad az átkot, s nevedet ezentúl imáikba foglalják az emberek - mondta. - Elhoztad a Békét, a Barátságot, de a Szerelmet még nem. - Óvatosan kinyitottam a szemem, és láttam, hogy Sir Benjamin és Loveday egymást ölelik. - A te szerelmed számít. Te békültél, te kötöttél barátságot, neked is kell szerelmesnek lenned.
- De akkor most nem érvényes a béke? - kérdeztem gondolatban ijedten.
- Dehogyisnem - felelte a hang nyugodtan. - A te boldogságodnak immár nincs semmi köze a békéhez. Adok egy tanácsot! Tedd félre a büszkeséged, ha a Boldogságodról, s főleg a Szerelemről van szó! Kapcsolatba léptél velem, s én mindig itt leszek, ha segítség kell! - búcsúzott, majd elhallgatott, s a testem már nem érezte azt a meleget. Tudtam, most már hiába szólnék a hanghoz, nem válaszolna. Valamint még magam előtt sem akartam bolondnak tűnni azzal, hogy egy hangot szólítgatok.
 Enyhén megremegtem, ahogy a pillangók elszálltak tőlem, el, egyenesen az ég felé, mert a hűvös esti levegő a lepkék melege után hirtelen érintette bőrömet.
 Senki nem figyelt rám, de ezt nem is vártam el. Az én szerepem véget ért. Az emberek boldogan örvendeztek, összeborultak. Fáradtnak éreztem magam, a lepkék, ahogy elmentek, az erőmet is elvitték. Lábaim szinte maguktól indultak el a bácsikám felé, hogy karjaiba zárhasson, de megtorpantam, emlékeztetve magam, hogy most Loveday-jel van. Így hát egyedül, fáradtan, félrebotorkáltam, s nekidőltem a falnak, remélve, hogy senki nem veszi észre gyengeségem. És tényleg senki nem figyelt rám, mintha láthatatlanná váltam volna. Nem esett jól, de rosszul sem. Arra nem vágytam, hogy mindenki körülugráljon, éljenezzen, de erre sem, hogy így magamra hagyjanak. Vetettem egy szomorú pillantást az éppen az apjával beszélgető Robin felé, majd elosontam a kijárat irányába. Úgy mentem, hogy végig árnyékban maradjak, kerültem a fáklyák fényét, halkan siettem  a fal mentén. Nem akartam, hogy bárki feltartson. Ám mielőtt az ajtót elértem volna, egy sötét alak ugrott ki elém, s a körvonalaiból egyből felismertem, ki az.

/Robin szemszög/
- Apám - suttogtam halkan.
- Igen, fiam? - fordult felém.
- Halassza holnapra az ünnepséget - jelentettem ki csendesen, de határozottan.
 Értetlenkedve nézett rám. - Miért? Hiszen mindenki most akar ünnepelni...
- Nézzen oda! - mutattam egy karcsú alakra, aki lehunyt szemmel támasztotta a falat. - Azt akarod, hogy a legfontosabb személy kimaradjon?
- Ám legyen - bólintott habozás nélkül, mert belátta, hogy igazam van. - Te meg kérj tőle bocsánatot! Nagyon megalázóan bántál vele, ezért el kéne náspángoljalak, mint kiskorodban!
- Mily' szerencse, hogy már nem tudja megtenni - mormogtam.
- Ne szemtelenkedj! - csattant fel. - Nálunk töltik az éjszakát - határozta el, s elsietett, hogy közölje a fejleményeket Sir Benjamin-nel.
 Én a fal felé fordultam, amerre Catherine-t láttam, és csodálkozva vettem észre, hogy elindul a kijárat felé, remélve, hogy elmehet. Azt már nem! Még bocsánatot sem kértem tőle! - háborogtam magamban, pedig eleinte nem is akartam elnézést kérni. Lábaimat kapkodva futottam a fal mentén haladó, kecses, fehér ruhás lány után, majd az utolsó pillanatban, mielőtt e nyílást elérte volna, elé ugrottam. Ijedten megtorpant. Bár nem láttam teljesen z arcát, de annyi látszott, hogy szeme tágra nyílik.
- Mit akarsz, Robin? - csattant fel ellenségesen. Ezt kiérdemeltem.
- Semmi rosszat - emeltem fel a kezem. - Esküszöm.
- Akkor meg miért vagy itt?
- Elkísérlek a várig - magyaráztam. - Nem kockáztathatjuk, hogy megtámadjanak.
- A várig?! Hazamegyek Holdszállásra - jelentette ki ellentmondást nem tűrően. - Nincs kedvem részt venni az ünnepségen.
- Nem ma lesz. És nem kell hazafáradnod, ma éjszaka a mi vendégeink vagytok, a várban töltitek az éjszakát, és holnap...
- Még mit nem! - kiáltott fel. - Megyek haza. - És el akart menni mellettem, de megállítottam.
- Rine, fáradt vagy - néztem a szemébe. - A vár jóval közelebb van, és holnap egész nap itt lesztek, mert egy nappal halasztottuk el az ünneplést. Kérlek, ne vitatkozz, hanem gyere, mert iszonyú kimerültnek látszol, és nem szeretném, ha itt esnél össze - fejeztem be beszédem határozottan.
 A lány tágra nyílt szemmel meredt rám, és látszólag meg sem tudott szólalni. Pár pillanatig mozdulatlanul állt, majd végül megrebbent: - Rine... Miért hívtál így?
- Mert illik rád - feleltem egyszerűen. - Gyere! - karoltam volna át, de nem engedte.
- Robin, hagyj! - ellenkezett. - Haza akarok menni.
- Rine, olyan vagy, mint egy gyerek! Ne hisztériázz már, az isten szerelmére, hanem gyere velem! - sziszegtem dühösen. - Egyszer már elájultál a kimerültségtől, nem szeretném, ha ez megismétlődne! Látom, hogy fáradt vagy, ilyenkor nem mindegy, hogy hol alszol?!
- Fogd be, Robin! - nyaka megfeszült az idegességtől. - Nem elég neked, hogy megaláztál mindenki előtt, most még itt álszenteskedsz is?! Egy fenét nem érdekel téged, hogy mi van velem, ne áltass senkit! Elegem van az alakoskodásodból, elegem van ebből az helyzetből, a felelősségből, hagyjon engem mindenki békén! Besokalltam, kész, ennyi! Elegem van! - emelte fel hangját, s most rajtam volt a ledöbbenés sora. - Menj el! - Mellkasa vadul hullámzott, kapkodva szedte a levegőt, szemében düh villogott. Lenéztem a kezére - ökölbe feszítette.
- Én... én nem... - kezdtem tétován, de elvesztettem a fonalat. vettem egy hatalmas levegőt. - Sajnálom. Nem akartalak megbántani - vakartam meg a fejem. - Tudom, hogy iszonyú nagy marha vagyok, és tényleg... csak... úgy értem... - keresgéltem a szavakat, aztán segítségért rápillantottam, hátha eddig is megértette, mit akarok mondani.
 A lány testtartása ellazult, ujjaival a szoknyáját markolta.
- Semmi baj - suttogta, de nem nézett a szemembe. - Igazából én is haragudtam volna, ha valaki tud Charles-ról, míg én nem tudom, hol van. - Láttam, egy picit feszítette a szája sarkát, mosolyt elfojtva, de nem tudtam mire vélni.
- De akkor sem lett volna jogom így megalázni téged, igazad van - hajtottam le a fejem megbánóan sóhajtva.
- Egyezzünk meg! - mosolygott rám. - Én megbocsátok neked, te meg nekem! - nyújtotta a kezét, mire belecsaptam.
- Ámen! Akkor velem jössz?
 Lassan bólintott. Én pedig könnyű szívvel lépkedtem vele egészen a várig, miközben belém karolt.
-----------------------------------
Na, itt van, bétázatlanul a vége, sde ez van!
Puszi

10 megjegyzés:

  1. Na Szia Orchidée!
    Még így is első vagyok, hogy csak reggel tudtam már visszajönni! ^^
    Először is, igazán megtisztelő, hogy mostanában már minden fejezet elején látom a nevem, és gondolom, hogy nagyon siettél, ezért külön örülök, hogy szántál erre a kérdésre időt, de először a fejezetet kommentálnám. :)
    Nos, az elején lévő Robin-Cath rész nagyon jó volt, ahol Cath inkább megadta Robinnak azt az egy szót, mintsem leálljon vitatkozni. Ez egy nagyon szimpatikus tett volt. :D A pillangós rész és az egész átok feloldás eredeti volt, a holdanya beszéde pedig külön tetszett a szerelemről, bár amint látom, Cath agyáig nem érnek el túl gyorsan az információk. xD (az a baj, hogy én nagyon a mai kor "gyermeke" vagyok már és nem ismerem a régi, szokásos udvarlást és társait, de jó róla olvasni, ettől válik a történeted számomra meseszerűvé.:$) Aztán a végén egyértelmű volt, vagy legalábbis én számítottam rá, hogy Cathnek esélye sincs csendben elhúzni, mert jön majd Robin!
    És így el is jutottunk a Robin szemszögig. :DD A kedvencemhez. Imádom Robin szemtelenségét és azt, hogy az apjával egyszerre tisztelet teljes és tiszteletlen. xD a magázódással áll szemben a mondanivaló és a hangnem, nagyon jó. :D Aztán pedig a becézgetés... áh! először azt hittem elütöttél valamit... xD De nem, aztán kiderült, hogy nem. Ilyenkor azt érzem, hogy Cath egy marha, már bocsánat. A helyébe én már el se jutottam volna a kastélyig, ott helybe megzabálom. XD:$
    Nagyon-nagyon örülnék neki, ha egyszer eljönne az az idő, amikor Cath kezdeményez valamit, legyen az akár csak egy beszélgetés, vagy esetleg egy csók..... ;)

    Arról pedig, hogy több van még benned, nem tudom megmondani mi az, csak azt, hogy érzem, hogy több meglepetés van még benned, csak még nem írtad le! Értsd talán úgy, hogy még várok egy olyan hatalmas ugrást tőled, mint amit az után tettél meg, miután az első hosszú kommentet írtam neked. Ott, két fejezeted között, én úgy érzem mérföldnyi távolságokat tettél meg és lehet, hogy van még benned egy ekkora ugrás, bár lehet, hogy ezzel az utolsó fejezetig kell várnod. :D
    Így is ott tartok, hogy már két nap múlva ki leszek akadva, hogy milyen rohadt soká van az a szombat, de te el tudnád érni, és egyszer el is fogod, hogy 1 héten át ki se tudjam verni a fejezetet a fejemből. --> egyszerre akarok magamnak jót és rosszat, azért figyeled?! xD Ez is már egy hatás.

    A te feladatod is hatni az emberekre, befolyásolni őket, hát a fejezet megírása közben gondolj arra is, hogy mit akarsz, mit érezzünk a végén! (ha eddig nem így csináltad volna...) Az én célom általában a megdöbbentés, az összezavarás és sokszor sikerül, sokszor nem, de tudom, hogy én is lennék még többre képes, csak ki kéne valahogy szabadítani.

    Na mindegy, elég az elmélkedésből, mennem kell írni, mert ma nekem is kell hozni egy részt! Várom majd a kommented, mint mindig!
    Pusssz <3U. és siess, mert egyébként lehet, hogy nekem tűnik csak úgy, de mintha egyre rövidebbek lennének a fejezeteid! :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, letesztelem ezt a 'Válasz'-dolgot, aztán meglátjuk, mi is ez;)
      Köszönöm, Killa, hogy megint írtál nekem egy ilyen szép, hosszú komit:) Nem csoda, hogy mindig kint van a neved, te vagy a leg... hm... a legaktívabb olvasóm, a bétám után a legfontosabb személy.
      Örülök, hogy tetszett a fejezet, igazából rendesen megküzdöttem vele, mert meg KELLETT írni, ugye, mert szombaton fejeztem be, a héten nem volt időm a vizsgák miatt...:S

      Törlés
    2. neked hogy a halálba van ilyen válasz gombod?!?!? :O O.o Ez marhajó! :D
      Remélem a továbbiakkal nem kell majd így küzdened és továbbra is láthatom majd a nevem! ;) De azt kell mondjam, hogy nálam is te vagy talán a legaktívabb! xD legalábbis, amire emlékszem, ott te voltál az első kommentelő! :D ne add fel a jó szokásod te sem!
      És ha érdekel, akkor majd te leszel a második ember, aki elolvashatja a saját történetem. (az nincs fent bloggeren, de már 10 fejezet majdnem kész!) :P De csak ha érdekel egyszer. :)))
      Na, majd tanulmányozom, honnan lehet ilyen gombot szerválni! Pussz <3U.

      Törlés
  2. Szia Orchidée!

    Hát mit mondjak? A végén fel se tűnik, hogy nincs bétázva, ha nem írod ki, észre se veszem.
    Hát Robinra nem t'om, mit mondjak, ez kész :D. Nagyon tetszett a vége, ezzel a pacsival meg ámen, meg volt ott minden :) És az átokfeloldás is nagyon egyedire sikeredett :) Ráadásul, hogy Coeur osztja ki Robint :D
    Lehet valami abban hogy több van benned, mint amit eddig kiírtál. De ez nem jön egyről a kettőre, Killa is megmondta. Ha csak nyugodtan írod a történeteidet, előbb-utóbb előjön :)
    [Egyébként hosszas gondolkodás után én is belekezdtem a blogolásba (újra) ki is tettelek, ha van kedved nézz be.
    http://silivren-azerdo.blogspot.com/
    Még nagyon kezdetleges és nincs fent egy fejezet se, csak a bevezető.]
    Szóval; siess a következővel de ne hajszold túl magad :)

    :DDDDDDDDDDDDD
    Silivren

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Silivren!
      Örülök, hogy tetszik az átokfeloldásos rész, nem akartam, hogy nagyon koppintsa a filmet, ezért a saját ízlésem szerint átírtam. Nem lett akkora nagy jelenet, mint a filmben, de ezt nem is akartam, mert nem ez a nagy végső jelenet, az még emsszebb van;)
      Természetesen majd benézek, de most nem tudok, ne haragudj meg... Cserébe viszont már teszlek is ki;)
      Köszönöm, hogy írtál, puszi<3
      És sietek:)

      Törlés
  3. Szia Drága :D
    Jajj már nagyon vártam az új részt ^^ És alig volt időm elolvasni, de persze nem hagyhattam ki *-*
    Annyira szép, volt az egész :) Nem tudtam elgondolni, hogy miként fogod leírni a békét, már mindent elgondoltam, de ez felülmúlta a gondolataimat és ezért gratulálok ^^ Nagyon tetszett, jobban, mint hittem :) Aranyos volt és egyben izgalmas :) Ilyet tényleg nehéz megírni, hogy jó legyen :) Cathnek és elismerésem, mennyi mindenen ment át és mégis van ereje :) Szeretem a karakterét ^^ Valamint a kis viták Cath és Robin közt, hát az haláli :D Egyik se enged a saját igazából xD Nagyon tetszenek :) Folytasd hamar, várom a kövit :)
    Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Orchidée!
    Nagyon teszt ez a rész is . Főleg az hogy Robin menyire szeretne segíteni . Nem tudom miért de nekem leginkább azok részek tesztnek ahol civakodnak .:)Nagyon várom az új részt.
    Puszi Lilla XD

    VálaszTörlés
  5. Szia Orchidée!:D
    Ahww...*-*
    Végre utolértem :$ Nagyon jó lett ez a feji is,ahogyan az összes többi!!! Tök jó a becenév,amit Robin kitalált:D Rine*-*
    Várom a kövit,nagyon!:D
    Pussz

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Húú, Catherine ügyes volt, nagyon jól leírtad a történéseket. Tetszik, hogy Cathy-nek szerelmesnek kell lennie, és jaj, ne húzd az idegeinket, siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Sziaaa Orchidée!

    Be kell valljam, kissé, vagyis nagyon ég az arcom, hogy nem írtam kommentárt, csak mióta befejeztem a TVD-s blogom, és nem lépek be arra az oldalra, elhagytam a linked, és nem láttam mikor van friss.
    Tudom, tudom, ócska kifogás, meg ne is igazán keressek kifogást, szóval még egyszer sajnálom és itt is vagyok a gondolataimmal! :)
    Büszke voltam az elején Catherine-re, ahogy visszafogta magár Robin miatt, és valahogy meseszerű volt olvasni az utána történteket.
    A pillangók, a repülés, a hangok, a mondatok, Holdanya.
    Minden olyan tiszta volt, minden olyan mesés. Aranyos, leginkább a megkönnyebbülést éreztem ezekben a részekben, és végül mikor elmúlt minden, átéltem Cath fáradtságát, főleg, hogy én magam is igencsak negyed 11kor olvastam el ezt a részt. :D
    A szerelemről szóló beszédet igazán megérthetné Cath, de ahogy látom nem mostanában lesz, hogy felfogja a szavak jelentését, ám ha eljön a pillanat kíváncsian várom. :)

    Robin édes volt a végén, tudtam, jobban mondva, erősen sejtettem, hogy ha más nem is, de ő látja, érzi azt, hogy ez az egész mennyire kikészítette Cath-et. Hiába... azt hiszem nagyon megszerettem. :)))
    Örülök, hogy a végén sikerült közös nevezőre jutniuk és nem kellett tovább olvasnom a vitájukat, jobb volt, hogy fáradt boldogságban indultak el lefeküdni.
    Gratulálok a fejezethez, nagyon szép volt, várom a következőt, mint ahogy a másik blogodon is! :)

    Csókollak; Nina Law

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)