2012. március 10., szombat

Negyvenegyedik fejezet - Rájöttem

Sziasztok!

Mielőtt a fejezetet elolvasnátok, lenne egy kérésem. Nézzétek meg a címet. Szerintetek ki jött rá, és mire? Gondoljátok át, és remélem, megírjátok komiban, hogy mire tippeltetek, még akkor is, ha az nagyon különbözik a valóságtól!!!! Köszönöm!!!

Ja, és köszi az előzőhöz írt komikat, 9 lett, mindenkinek nagyon hálás vagyok!!!! :)

JÓ OLVASÁST!

/Robin szemszög/
 Rine minden egyes mosolya után jobban gyűlöltem unokafivéremet. Az iránta érzett erős ellenszenv csakhamar egyre gyilkosabbá vált, nem sok idő kellett ahhoz, hogy minden második gondolatom Brandon fejbelövése körül forgott. A többi azt a lányt érintette, akit a karjában tartott. Rine csípője kecsesen és igézően ringott a zene ritmusára - melytől legszívesebben a falra másztam volna -, és együtt lépkedett kuzinommal. Ténye, ami tény, Rine csodásan festett. A szoknyája lágyan rengve követte mozdulatait, elegánsan suhogott. Kihúzva, egyenes háttal, büszkén táncolt, és - a francba is! - jól nézett ki Brandonnal. Tökéletes összhangban mozogtak együtt. És nevetett. Nem tudom, mit mondott neki a partnere, de nevetett, mosolygott, jól érezte magát.
 Engem már evés közben is evett a fene, mert egyszer sem sikerült elkapnom a tekintetét, rám se sandított, bezzeg unokatestvéremet úgy bámulta, mint... Á, a franc esne bele, biztosan tetszett neki! Elvégre csiszolt modorú, londoni úriember. A végén már nem bírtam tovább, muszáj voltam egy kis gyerekes asztal alatti rugdosáshoz folyamodni, hogy magamra tereljem a figyelmét. Ezt a térdem bánta, ugyanis erősen visszakaptam az apró lökésemet.
 Eszem ágában sem volt a lányt felkérni - utálok táncolni. Azonban amikor az az utolsó, undorító féreg felkérte, akkor úgy éreztem, mintha hasba rúgtak volna. Jó erősen. Talán kétszer is. És most nézhettem, ahogy együtt ringatóznak, a halk, de rettentő idegesítő zenére.
- Haver! - csapott Richard a vállamra. - Nem... nem iszol? - Egy kicsikét már forgott a nyelve, és a szemén is látszott, hogy nem kevés sört küldött már le.
- Nem - sóhajtottam. Nem lenne helyes, mikor Rine is itt van.
- A te bajod! - kiáltott fel. - Csak a tiéd. A nőd ott táncol azzal a kis kikent-kifent pudlikutyával, te meg csak nézed, mint egy... tehén - húzta ki magát a megfelelő szót megtalálva. - Ha fontos a barátod tanácsa - ez lennék én - akkor gyorsan lekéred, és beviszed egy körre egy sarokba. - Uramisten! Óvatosan szétnéztem, hogy ezt nem hallotta-e meg valaki. 
 Richard - még ha részegen megfogalmazva is - rátapintott a lényegre. Persze eszem ágában sem volt megdönteni Rine-t, hiszem ő ennél sokkal többet érdemel, de elgondolkodtam. A tánc tényleg olyan szörnyű lenne? Ha lekérném...
- Tessék, igyál! - nyomott valaki egy korsó sört a kezembe. Összeráncoltam a homlokom, és Rine-re tévedt a tekintetem. Abban a pillanatban észrevettem, hogy Brandon keze a lány derekáról lentebb csúszott, a csípőjére. A korsóm olyan erősen landolt az asztalon, hogy az ital fele kilöttyent belőle. Jutott egy kicsi a kezemre is, amit indulás közben Richard ingébe töröltem, mert annak már nem számított.
 Határozott léptekkel haladtam a táncoló pár felé, miközben a vörös köd  elöntötte a fejem. Egy pillanatig sem nézem ezt tovább! Brandon apró mozdulata olyan dühhullámokat indított el bennem, hogy meg tudtam volna ölni. Észrevett, mikor melléjük értem, s hidegen, fagyosan meredt rám, azonnal tudta, mit akarok. Ha pillantással ölni lehetne, akkor abban a pillanatban holtan estem volna össze. Bár ő is, mivel olyan égő tekintettel viszonoztam, ami tükrözte erős gyűlöletemet.
 Nem akartam Rine előtt jelenetet rendezni, ezért udvariasan szólaltam meg:
- Lekérhetném a partnernődet? - kérdeztem, mire a lány meg sem várva Brandon válaszát, kifordult a karjából. Boldogan csillogó tekintete azt sugallta, örül nekem.
- Igen - felelte mosolyogva, miközben én elmerültem szemének gyengéd kékségében.

/Catherine szemszög/
 A szívem szárnyalt a boldogságtól, ahogy Robin a válaszom után gyengéden átkarolt, és a tánchoz illesztette lépteit. A szemem sarkából láttam, hogy Brandon a helyzethez illően meghajol és elmegy. Nem érdekelt. Abban a pillanatban nem számított senki más, csak a fiú, aki a karjában tartott. Bár nem volt feltétlen szükséges, mégis úgy fogott át, hogy egész testünk összesimult, és éreztem szívdobbanásait, melyek egy ritmusra jártak az enyémmel, s a zene ütemével.
 Nem táncolt olyan jól, mint Brandon, ezt már az első pár lépés után éreztem, mégis, ahogy rám nézett, perzselő pillantása, szinte égetően forró, de lágy érintése sokkal kellemesebben hatottak rám. Teljesnek éreztem magam vele.
- Tudod - kezdte halkan -, gyönyörű vagy - bókolt kedvesen, csillogó pillantást vetve rám, mire elakadt a lélegzetem. Láttam, hogy tekintetében mély érzelmek izzanak. Szemem meglepetten megrebbent, és szerettem volna felelni, de nem tudtam.
- De tudod, mit? - folytatta. - Szerintem még gyönyörűbb voltál a réten, lobogó hajjal, s a vidámság pírjával az arcodon. - Tekintete fogva tartotta az enyémet, amibe könnyek gyűltek. Nem is sejtette, hogy mennyit jelentett nekem ez a kis hozzátétel. Megdicsérte a mostani kinézetemet, aminek örültem., aztán pedig még ha nem is szándékosan, de azt sugallta, hogy az igazi Catherine jobban tetszik neki, mint az úrinő. Ő nem azt a Catherine-t kedveli, akit játszok, hanem engem
 Mikor elkezdtünk forogni, szorosan összefont tekintettel, rájöttem.
 Hirtelen a szívem megállt két dobbanás között, s a világ megdermedt körülöttem. A zene elhallgatott, mindenki megállt, mindennek vége lett. S én sem láttam, sem hallottam, se nem éreztem semmit, olyannyira elmerültem gondolataimban. A felismerés sokkolt.
 Rájöttem szívem dobbanásából, az érzésből, amit mosolyától csillogó szeme látványa, csodás, férfias illatának érzése, kezének határozott, mégis gyengéd érintése váltott ki belőlem.
 Rájöttem, hogy szeretem. Szeretem a makacsságát, a határozottságát, gunyoros, pimasz modorát, a viccelődését, a kitartását, a megbízhatóságát. Szeretem, ahogy mosolyog, amikor szemében az őszinteség és bizalom csillog, szeretem érezni, ahogy átfog a karjával.
 Az önmagamnak tett beismeréstől érzelmek hada szállt meg. Úgy éreztem, túlcsordulnak elmémen, feszítik határait, majd kirobbannak a levegőbe.
 Szívem dobbant, a zene újra megszólalt a tömeg zajos morajával együtt, s én tovább fordultam Robin karjában. Kívülre nem mutattam zaklatottságomat. Úgy léptem, ahogy a tánc kívánta, úgy mozogtam, ahogy a partnerem kívánta, de belül remegtem, szétestem.
 Robin kezének érintése perzselte, égette a bőrömet, kedves, lágy mosolya, gyengéd tekintete a szívemig hatolva vésődött belém. Sok volt ez egyszerre, de én rendületlenül lépkedtem tovább a zene ritmusára, egy másodpercnyi megingás nélkül. Mosolyogtam, de elmém befelé fordult, csak egyvalaki létezett számomra gondolataimon kívül: Robin. Minden erőmmel arra koncentráltam, hogy nyugodt maradjak, elegáns, kecses, semmi ne ronthassa el az úrinős összhatást, de egyre nehezebbnek bizonyult fenntartani a látszatot, főleg, hogy aki előtt leginkább tartottam magam, az volt a legközelebb hozzám.
 Robin megforgatott még egyszer, utoljára, s mikor a zene véget-értével megálltunk és szétváltunk, rájöttem, hogy ő észrevette, hogy valami nincsen rendben. Aggódó tekintete láttán enyhén szaggatott, remegő mozdulattal pukedliztem, s villámgyorsan hátat fordítva neki elmenekültem. Nem bírtam elviselni ezt az erős érzelmi hatást. Lesiettem a táncparkettről, átverekedve magam a párok közt, és elmentem az asztalok mellett. Az ajtóhoz érve még egyszer visszapillantottam - Robin tekintete rám tapadt, ott állt lecövekelve, mozdulatlanul, ahogy hagytam. Sebesen visszafordultam, és mint űzött vad, kisuhantam az ajtón.
 Amint kiértem a friss levegőre, már nem is figyeltem, merre megyek, csak haladtam, amerre a lábam vitt, minél messzebb. Az útról semmi emlékem nem maradt, hirtelen ott találtam magam a szirten, a várfalnál, a tenger mellettem zubogó morajlását hallgatva. Ránéztem a kezemre - remegett, mintha reumás lennék. Egy szaggatott, önmagam megnyugtatására szolgáló sóhajjal lassan nekidőltem a fal melletti fának, fél karommal átölelve kérges törzsét. Mély lélegzeteket vettem, és lehunytam a szemem. Könny csordult ki belőle, s én mégis mosolyogtam.
 Szeretem. Kétség sem fér hozzá, megérdemli a szerelmemet. Becsületes, megbízható, gyengéd. Az első pillantásra marconának tűnő külső a világ legjobb emberét rejti maga mögött. Szinte pillanatok alatt képes nevetésre ingerelni, s ha meglátom, érzékeim felizzanak.
 Apám halála után sötétnek láttam a jövőt, hogy idegen helyen, az otthonomtól távol kell folytatnom az életemet, de rádöbbentem, hogy ez a volt a legjobb dolog, ami történhetett velem. Megtaláltam az igazi otthonomat, lelki békémet, lemondtam a bosszúról, és boldog voltam. Ha a jövőre gondoltam, minden ragyogónak, sziporkázónak, fényesnek tűnt, s boldogságom gyönyörű kék egén egyetlen sötét felhő sem gyülekezett.
 Halkan felkuncogtam, ahogy eszembe jutott, milyen furcsán nézhetek is ki. Itt mosolygok könnyezve, egy fába kapaszkodva. Szabad kezemmel eltüntettem könnyeimet.
 Kicsit megijesztett, hogy nem tudtam, mihez kezdjek a felismeréssel. Fogalmam sem volt, hogy Robin viszonozza-e az érzéseimet. Eddig mindig barátként, bizalmasként gondoltam rá, de most, hogy felismertem iránta való érzéseimet, úgy éreztem, bizonytalan vagyok. Nem tudtam, mit is tehetnék. Nem tudtam, mihez kezdjek az iránta érzett szerelmemmel.
 Ökölbe szorított bal kezemet a szívemhez emeltem, mintha csak annak erőteljes dobogását, vagy ziháló légzésemet akarnám lenyugtatni. Furcsának találtam, hogy szinte semmit sem tettem, mégis úgy érzem, mintha több mérföldet futottam volna egyhuzamban. Jobbomat is elvettem a fától, s a bal kezemhez illesztve összekulcsoltam őket.
- Istenem, segíts! - fohászkodtam halkan, majd a szirt szélére léptem, hagyva, hogy a feltámadó szél megtámadjon. Éreztem a tenger sós leheletét az arcomon, s hajam, ruhám lebegve táncolt. Élveztem. Ugyanolyan zaklatottnak éreztem magam, mint a belém kapaszkodó szél, s ahogy tépázott, olyan érzésem támadt, mintha ő ellene harcolnék. A nyugtalanság ellen. Majdhogynem felkacagtam az élvezettől, mikor hirtelen megéreztem, hogy nem vagyok egyedül.
 Azonnal megperdültem. Ott állt tőlem alig tíz méterre, vállát egy fának vetve, karját a mellkasa előtt összefonva. Póza arra a találkozásunkra emlékeztetett, mikor erőnek erejével elhurcolt a várba. Ám hiába akart most is komor, kissé fenyegető arcot vágni, a szeméből fagy helyett melegség áradt felém. Fürkészőn figyelt engem, s én kezem ártatlanul a hátam mögé kulcsolva elmosolyodtam. A gesztust nem viszonozta, de ajka széle megrándult. Egy hirtelen feltámadt szélroham a ruhájába kapott, s én csak most vettem észre valamit. Ahogy kabátja széle meglibbent, ráeszméltem, hogy ünneplő van rajta, a szokásos vad fekete szerelése helyett. Kabátja ugyanolyan sötét árnyalatú barna színben pompázott, mint a nadrágja, és selyeminge nyakánál lévő gyűrődésekből és foszlásokból tudtam, hogy utálja.
 Még szélesebbre húztam mosolyomat. - Mit keresel itt, Robin? - tudakoltam kedvesen érdeklődő hangon.
---------------------------------------------------
Na, ezt vártátok volna??? Milyennek találtátok? Könyörgök, írjatok komikat, mert ennél a nagyon fontos résznél fokozottan számít a véleményetek!!! Tipp van, hogy mi történhet??? Ti mit szeretnétek, ha történne???
Orchidée

11 megjegyzés:

  1. szia remélem most már össze jönnek gratulálok én erre számitottam hogy rine rádöbben mit érez
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ne légy bizonytalan... IMÁDTAM! :)
    Erre már nagyon szükség volt. A címről különösebben nem jutott eszembe semmi, először azt hittem valamire Te jöttél rá :)
    Én megmondtam! Megmondtam! Tudtam, hogy Robin lesz az! És jól is tette, különben gondolatban akkorát behúztam volna neki... és itt meglátszik, hogy a főszereplőket azért nagyon jól kidolgoztad; vannak hiányosságaik, hibáik. Nem életre kelt álmok, nem csak úgy vannak; megteremtetted őket :)
    Büszke vagyok; 9 megjegyzés. Mikor megláttam, valamiért mosolyognom kellett. Azért nem reménytelen ez a dolog :)
    Őszintén; meglepő, váratlan, de nagyon ideillő volt.
    Hogy mi történhet? nem hiszem hogy most mindenki bevallja az érzéseit, de jól elbeszélgetnek. Aztán Robin elkezd udvarolni, Rine nagyon közvetlen lesz vele szemben. Nem hiszem, hogy 360 fokos fordulatot venne ezután a tö9rténet, de biztos csempészel bele valami újat, drámait.
    Én különösebben nem állok elő kérésekkel, hogy történjen ez, történjen az; ez a történet csak a TIÉD. Ha ötletet adnék, olyan lenne, mintha súgnék egy dolgozatnál (persze néha azt is szoktam ;)) A lényeg, én nem tudnék a Te történetedhez megfelelő ötletet ajánlani. (Mert azt megmondom, múltkor Robinnal és egy lánnyal álmodtam, de nem lövöm le a poént, ezt az ötletet megtartom, mert nagyon tetszett)
    Sok-sok komit kívánok!
    Puszi:
    Silivren

    VálaszTörlés
  3. Orchidée..... HOGY LEHETSZ ENNYIRE, ENNYIRE, ENNYIRE ELMONDHATATLANUL SZEMÉT!?!?!?!?!??!!!!!!!!!!!!!?!????????????????!??!?!?!??!?!?!?!? Most komolyan, olvasom olvasom és oké, hogy annyira rövidnek tűnt, hogy csak na, de ez után a sor után még KELLet volna MÉG! Csak egy sor, vagy kettő!!! Komolyan tépem a hajam és mint egy oroszlán üvöltök a monitornak, pedig tudom, hogy nem az tüntette el a végét.... -.-" Persze, mind ezt vedd bóknak.
    Egy jó ideje már erre a fejezetre vártam, a címről is rögtön gondoltam, hogy ez lesz és hosszú fejezetek óta, EZ VOLT A LEGJOBB!
    Nem életed legjobb fejezete, de közel áll hozzá. Nagyon. Csak a vége.... Hát igen. De értem. Killa vagyok, vagy ki a szösz. xD
    Végig Placebo számok mentek, mikor olvastam, és az volt a legviccesebb, ami valahogy a szemembe ötlött, hogy pont akkor jött rá Cath mindenre, mikor a számban azt énekelték, hogy "i know". xD Áhh, perfect volt. :D

    Nagyon-nagyon-nagyon imádtam a Robin szemszöget, a hülye részeg barátot is és főleg persze a féltékenykedést. Reménykedem a következő fejezetben is majd egy kis Robin visszaemlékezésre, vagy valamire... ;) De persze a Cath rész is átlagfeletti volt, mert hát ilyen felismerést! xD De komolyan mondva, nagyon jól leírtad és éreztetted. (Mondjuk mostanában velem könnyű az ilyen hangulatot éreztetni :$)

    Összességében nagyon szépen megfogalmazott, mint témában, mint formában remek fejezet volt. Remélem a következőbe megkapom végre, amire vágyok. xD (NEM AZT, a másik is elég... for now.)

    Na szóval, pussssz és egy barack a fejedre (már csak a vége végett.) <3U.

    VálaszTörlés
  4. Ez annyira, de annyira szép volt! Nagyon megfogott ez a fejezet. Szavak nélkül maradtam és most azt hiszem nagyon hosszú idő lesz kivárni a következő szombatot.
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Csatlakoznom kell az előttem szólókhoz: ez annyira szép, megható, kedves, gyengéd volt. És hát Rine végre rájött, amire mi már szerintem egy jó ideje. Motmár minden Robinon múlik, és nagyon remélem, hogy nem kell sokáig várnunk, mire mindenki számára világossá válnak egymás iránt érzett érzései. Igazándiból, annyira rákoncentráltam a sztorira, hogy elfelejtettem, mire gondoltam. Lehet, hogy le kellett volna írnom...
    De minden esetre imádtam, az egészet.
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Ismét szívszaggató helyen hagytad abba, de ilyan egy jó történet :D A rész pedig fantasztikus volt, Orchisztikus, hogy úgy mondjam :P

    Nagyon-nagyon-nagyon-NAGYON remélem, hogy a következő részben végre összejönnek, tényleg-tényleg-tényleg-TÉNYLEG!!! :D Megérdemlik :D De gondolom, persze, Brandon szerepe sem ért még véget és még biztosan megpróbál bekavarni valamit - de reméljük nem sikerül majd neki :D Vagy kavarjon, csak pozitívan ;) Akkor nem fogom ANNYIRA nem-kedvelni :D Csak egy picit-nagyon :P

    A táncos jelenet pedig itt van a fejemben :D És NAGYON TETSZIK!!! :D

    XoXo

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Nagyon jó fejezet :D Robin de kis féltékeny :P Hmmm vajon mikor vallják be egymásnak az érzéseik ? Brandon gyilkos szemei XD Várom a kövi részt Szia

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Én még csak most kezdtewm el olvasni a történeted, de máris teljesen lebilincselt :) Nagyon tetszik, nem vártam volna hogy, egy ilyen fordulatot fog venni a sztori :D Remélem nem fogod egyhamar abba hagyni, mert akkor feljelentést teszek!!! xd nem tudom, hogy mire, de reménykedni fogok hogy utána folytatni fogod xd
    A történet maga nagyon tetszik, másabb, mint az eddigi fanfickek, amiket eddig olvastam :) Sttem meg van benne a saját stílusod, bár nem ismrlek annyira :$ Bár azon a véleméynen vagyo, hogy az írók közül sokakat meg lehet ismerni az írásai nomány :)
    Továbbra is várom az írásaid! :D
    :b Viki :P

    VálaszTörlés
  9. Kedves Orchidée!
    Hogy őszinte legyek nekem egyből lejött mire jött rá Catherine. De nekem nagyon teszt ez a rész is és szerintem nagyon jó volt a hogy meg lepődőt az érzéseitől.És remélem ez Robin részéről is kölcsönös.Nagyon várom a folytatást.
    Puszi Lilla XD

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nekem ez a rész elmondhatatlanul tetszett :) A függővég viszont idegesít. Most megint kattogni fog az agyam azon, hogy vajon mi lesz, stb. Tehát tessék igyekezni a következő fejezettel, különben irgum - burgum lesz!
    Izgalommal várom a következő részt :)
    FarkasLány.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon tetszett nekem ez a rész a címből is rögtön rájöttem. Tetszett Robin féltékenykedése és kiváncsi vagyok ő vajon mikor "jön rá". Remélem leírod azt is a szemszögéből imádom a Robin szemszögeket.Azért remélem lesz még egy kis féltékenykedés. Elég érdekesnek találom hogy Catherine milyen hamar túljutott a legjobbbarát státuszon. És ne legyél bizonytalan nem hiába van 60 rendszeres olvasód. Puszi:Pati

    VálaszTörlés

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)