2011. november 25., péntek

Sajnálom


 Most jöttem haza a héten a nyaralásból (amit mellesleg nagyon élveztem, ott akartam maradni), ezért ugye be kell pótolnom az elmaradt anyagot a suliban, ami - mint kiderült - igen sok. Hozhatnék fejezetet, de iszonyú összecsapott lenne (azt pedig nem szeretném), meg nem is tudnék eleget tanulni. Nem tudom, mikorra leszek kész a pótlással, és az összes dolgozattal, amit még meg kell utólag írnom, szóval nem mondok időpontot, hogy mikor hozok frisset, majd lesz, ha lesz. Nem nagyon fogok gépezni sem, tehát legyetek szívesek, ne haragudjatok meg az elmaradt kommentek miatt. Olvasni talán néha fogok, de kommentet írni még most se nagyon van időm.
 Köszönöm a türelmeteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ha elolvastad a bejegyzést, akkor biztosan van róla valamiféle véleményed... Nekem nagyon sokat számít, mit gondolsz róla, ezért ha én már szenvedtem vele, és megírtam, azért, hogy Te elolvashasd, akkor légyszíves tisztelj meg annyival, hogy leírod nekem, hogy tetszik-e, vagy sem... :) Előre is köszönöm...:)